جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
نماهنگ همراه
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

نماهنگ همراه

موضوع: نماهنگ همراه به سفارش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور

تولید: کانون تبلیغاتی آیینه هنر

به اهتمام: استاد رضا اشعاری

کانون تبلیغاتی و فیلمسازی آیینه هنر، تخصصی ترین مجموعه سازنده سرودها و نماهنگ‌های سازمانی است. ساخت و تولید این سرودها با همکاری هنرمندان، عوامل و امکانات کاملا حرفه‌ای اجرایی می‌گردد که ایده پردازی، ساخت و تولید آن‌ها به اهتمام استاد رضا اشعاری، اولین مبتکر و سازنده سرود سازمانی کشور انجام می‌پذیرد. سرود سینا کاشی با شعار “خاک را به هنر کیمیا کنیم“که حدود سال ۱۳۷۴ جوایز اولین جشنواره‌ی تبلیغاتی سازمان صدا و سیما را به خاطر ابتکار و اجرایی نمودن یک نماد پرستیژی متفاوت و فاخر دریافت نمود از جمله فعالیت‌های استاد رضا اشعاری در عرصه فعالیت‌های برندسازی می‌باشد

“نماهنگ سازمانی همراه”، با هدف ارزش گذاری و منزلت اجتماعی راهداران زحمتکش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و به سفارش همین سازمان معظم به اهتمام استاد رضا اشعاری در کانون آیینه هنر تهیه و تولید گردید.

استاد رضا اشعاری در اجرایی نمودن این اثر، در سرودن شعر به گونه ای عمل نموده است که در قالب یک شعر عاشقانه و احساسی می‌تواند سبب ارتباط گیری بهتر با مخاطبین گردد و با بهره گیری از شعر، موسیقی، صدای خواننده (قاسم افشار) و تصاویر مرتبط به تلاش و کوشش راهداران زحمتکش، درفصل‌ها و جاده‌های گوناگون کشور اشاره دارد.

سال‌ها از ساخت اولین سرود سازمانی کشور توسط استاد رضا اشعاری (موسس کانون تبلیغاتی آیینه هنر) می‌گذرد، به خود می‌بالیم که به عنوان اولین، تخصصی‌ترین و تنها مجموعه‌ی سازنده‌ی سرودهای سازمانی، همکاری با سازمان‌ها و مجموعه‌های بزرگ کشوری را در کارنامه‌ی نزدیک به نیم قرن فعالیت تاثیرگذار خود داریم. از جمله:

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای،  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان‌های تهران، البرز، قزوین، کردستان، مرکز توسعه آموزش مطالعات و نوآوری، شرکت ملی گاز ایران، شرکت نفت پارس، شرکت نفت جی،شرکت انتقال گاز ایران، شرکت پتروشیمی بندر امام، بانک ملی ایران، بانک توسعه صادرات ایران،  بانک قوامین، وزارت جهاد و سازندگی، وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، فولاد خوزستان، بیمه ایران و بسیاری دیگر که برای ساخت نماد ویژه و پرستیژی برند خود ما را برگزیده‌اند و تقدیرنامه‌های آنان در این راستا گواه اعلام رضایت آن‌ها و احساس مسئولیت ما می‌باشد

سرود سازمانی همراه

نقش مرا در جاده پیدا کن من در سفرها بوده ام با تو

هر وقت که آهنگ سفر کردی

هر پیچ وخم پیموده ام با تو

شاید مرا با خود نمی‌دیدی

که عاشقانه با تو همراهم

شاید نمی‌دیدی که هر لحظه دلواپست در هر گذ‌رگاهم

نقش مرا در جاده پیدا کن

هر روز و شب که در سفر هستی

فرقی ندارد فصل چه فصلی است

من با توام در هر گذر هستی

جاده به جاده شهر به شهر هرجا

با خاطراتت خورده ام پیوند

آرامشت آسودگی ام بود در این سفر تا مقصد لبخند

در هر سفر که بوده ایم باهم

راز ونیازی با خدایم بود

من با تو بودم تا تو برگردی

پشت سرت دست دعایم بود

در کوله ‌ام بار امانت ها

با دل صبوری‌های من همراه

در کوه و دشت، در فصل سرد وگرم

هستم به راه و مقصدم آگاه

هستم به راه و مقصدم آگاه

نقش مرا در جاده پیدا کن من در سفر بوده ام با تو

هر وقت که آهنگ سفر کردی

هر پیچ وخم پیموده ام با تو

نظر خود را با ما در میان بزارید