جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
خدمات شعار و اسلوگان

تخصصی ترین مرکز ساخت

شعار و اسلوگان

تخصصی ترین مرکز ساخت

شعار و اسلوگان

سرودسازمانی

شعار و اسلوگان چیست؟

شعار و اسلوگان دو اصطلاحی هستند که اغلب به جای یکدیگر استفاده می‌شوند، اما تفاوت‌هایی بین آن‌ها وجود دارد.

شعار یک جمله کوتاه و به یاد ماندنی است که هویت یک شرکت یا محصول را بیان می‌کند. اسلوگان نیز یک جمله کوتاه است، اما معمولا برای تبلیغ یک محصول یا خدمات خاص استفاده می‌شود.

شعار معمولا در تبلیغات، بازاریابی و تبلیغات استفاده می‌شود. اسلوگان نیز می‌تواند در این موارد استفاده شود، اما اغلب در تبلیغات محصول خاص یا کمپین مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در ادامه چند نمونه از شعارهای تجاری و اسلوگان‌های تجاری آورده شده است:

  • “متفاوت فکر کن” – اپل
  • “مطمئن ترین راه برای رسیدن به مقصد خود” – آمریکن ایرلاینز
  • “بهترین دوست شما” – چیپس پرینگل
  • “حس شگفت انگیز تازگی” – کوکاکولا
  • “فقط انجامش بده” – نایک

گزیده‌ای از شعار و اسلوگان‌های آیینه هنر

  • هرگز نشه فراموش، لامپ اضافی خاموش
  • هیمالیا، برقله زیبایی‌ها
  • مصرف بی رویه، کار خیلی بدیه
  • رامک، دوست بزرگ و کوچک
  • ساویز مثل یه دوسته، که محافظ پوسته
  • صبح و ظهر و عصر و شام با محصولات مهرام
  • نفت جی: راه خوب از راه خوب ساخته می‌شود
  • هیچ گلی، گلرنگ نمیشه
  • سالم و پر انرژی با بیسکوییت گرجی
سرود سازمانی

گزیده‌ای از شعار و اسلوگان‌های آیینه هنر

  • مزه زندگی، مزمز
  • سفره‌ی رنگین چون گل، با ماکارون سی گل
  • کدبانوهای هوشمند، نمک،نمک سودمند
  • دونه دونه تو هر خونه، محصولات هزار دونه
  • از این بهار تا اون بهار، با بستنی نوبهار
  • برین زینت خونه، نگین آشپزخونه
  • کسی که بی سواده، دردسرش زیاده
  • لورچ، نشانه آرامش
  • باید درخت بکاریم، جنگل و دوست بداریم

آیا شعار برند برای شما مناسب است؟ از ما بپرسید !

تماس جهت مشاوره رایگان و استعلام قیمت

درباره شعار و اسلوگان بخوانید

تبلیغات ویدئویی

ویژگی‌های شعار و اسلوگان

شعار و اسلوگان می‌توانند با ویژگی‌های خاصی به جذب مخاطبان کمک کنند. شعار و اسلوگان باید ویژگی‌های زیر را داشته باشند:

  • کوتاه: شعار و اسلوگان باید کوتاه و مختصر باشد تا به راحتی به یاد آورده شود.
  • واضح: شعار و اسلوگان باید واضح و قابل فهم باشد تا مشتریان بتوانند مفهوم آن را به سرعت درک کنند.
  • مرتبط: شعار و اسلوگان باید با محصول یا خدمات شرکت مرتبط باشد تا مشتریان بتوانند آن را با برند ارتباط برقرار کنند.
  • به یاد ماندنی: شعار و اسلوگان باید به یاد ماندنی باشد تا مشتریان بتوانند آن را در ذهن خود نگه دارند و در صورت نیاز به آن مراجعه کنند.
  • مؤثر: شعار و اسلوگان باید مؤثر باشد تا بتواند به اهداف بازاریابی شرکت کمک کند، مانند افزایش آگاهی از برند، ایجاد تمایل به خرید و تقویت وفاداری مشتری.

سوالات متداول درباره شعار و اسلوگان

شعار یک جمله کوتاه و به یاد ماندنی است که هویت یک شرکت یا محصول را بیان می کند. اسلوگان نیز یک جمله کوتاه است، اما معمولا برای تبلیغ یک محصول یا خدمات خاص استفاده می شود.

  • کوتاه و مختصر باشد
  • واضح و قابل فهم باشد
  • مرتبط با محصول یا خدمات شرکت باشد
  • به یاد ماندنی باشد
  • مؤثر باشد
  • خلاقانه باشد
  • مرتبط با فرهنگ باشد
  • تطبیق پذیر باشد

برای نوشتن یک شعار یا اسلوگان خوب، باید به اهداف بازاریابی شرکت و شخصیت برند توجه کنید. شعار یا اسلوگان باید به گونه‌ای انتخاب شود که بتواند به اهداف شرکت کمک کند و با شخصیت برند مطابقت داشته باشد.

  • ایر بی ان بی (Airbnb): هرجایی می‌تواند خانه‌تان باشد.
  • مارک اند اسپنسر: حق همیشه و کاملا با مشتری است.
  • برگر کینگ: به شیوه خودتان درست کنید.
  • شورولت: ضربان قلب آمریکا
  • دیزنی لند: شادترین مکان روی زمین!
  • فیس بوک: سریع حرکت کنید و همه چیز را عوض کنید
  • جنرال الکتریک: ما به چیزهای خوب زندگی می‌دهیم.
  • نایک: فقط انجامش بده!
  • مک دونالد: من عاشقشم!
  • آدیداس: غیر ممکن وجود ندارد.
  • دیزنی لند: شادترین نقطه روی زمین
  • کی اف سی: غذای عالی
  • پورشه: جایگزینی نیست
  • سونی: باورش کن
  • پلی استیشن: زندگی در دنیای واقعی ، بازی در دنیای ما
ساخت-فیلم-تبلیغاتی-