جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
نماهنگ چهارشنبه سوری، سازمان آتش نشانی
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

نماهنگ چهارشنبه سوری، سازمان آتش نشانی

موضوع: چهارشنبه سوری به سفارش سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج

تولید: کانون تبلیغاتی آیینه هنر

به اهتمام: استاد رضا اشعاری

کانون تبلیغاتی و فیلمسازی آیینه هنر، تخصصی ترین مجموعه سازنده سرودها و نماهنگ‌های سازمانی است. ساخت و تولید این سرودها با همکاری هنرمندان، عوامل و امکانات کاملا حرفه‌ای اجرایی می‌گردد که ایده پردازی، ساخت و تولید آن‌ها به اهتمام استاد رضا اشعاری، اولین مبتکر و سازنده سرود سازمانی کشور انجام می‌پذیرد. سرود سینا کاشی با شعار “خاک را به هنر کیمیا کنیم“که حدود سال ۱۳۷۴ جوایز اولین جشنواره‌ی تبلیغاتی سازمان صدا و سیما را به خاطر ابتکار و اجرایی نمودن یک نماد پرستیژی متفاوت و فاخر دریافت نمود از جمله فعالیت‌های استاد رضا اشعاری در عرصه فعالیت‌های برندسازی می‌باشد.

“نماهنگ چهارشنبه سوری”، با هدف ارزش گذاری و منزلت اجتماعی آتش نشانان زحمتکش سازمان آتش نشانی و به سفارش همین سازمان معظم با آهنگسازی و تنظیم، ضبط صدای خوانندگان سولو و گروه همخوان، در استودیوی حرفه‌ای با نظارت استاد رضا اشعاری میکس و مسترینگ و در کانون آیینه هنر با بهره گیری از تصاویر فیلمبرداری و تصاویر انتخابی یا آرشیوی تدوین گردید و با استفاده از انیمیشن و جلوه‌های ویژه، میکس نهایی آن انجام پذیرفت. 

سال‌ها از ساخت اولین سرود سازمانی کشور توسط استاد رضا اشعاری (موسس کانون تبلیغاتی آیینه هنر) می‌گذرد، به خود می‌بالیم که به عنوان اولین، تخصصی‌ترین و تنها مجموعه‌ی سازنده‌ی سرودهای سازمانی، همکاری با سازمان‌ها و مجموعه‌های بزرگ کشوری را در کارنامه‌ی نزدیک به نیم قرن فعالیت تاثیرگذار خود داریم. از جمله:

وزارت راه و شهرسازی، اورژانس ۱۱۵، سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان راهداری استان تهران، سازمان و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای تهران، مرکز آموزش راهداری و حمل و نقل جاده ای تهران، بانک ملی ایران، بانک توسعه صادرات ایران،  شرکت ملی گاز ایران، شرکت نفت پارس، شرکت نفت جی،شرکت انتقال گاز ایران، شرکت پتروشیمی بندر امام، بانک ملی ایران، بانک توسعه صادرات ایران،  بانک قوامین، وزارت جهاد و سازندگی، وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، فولاد خوزستان، بیمه ایران و بسیاری دیگر که برای ساخت نماد ویژه و پرستیژی برند خود ما را برگزیده‌اند و تقدیرنامه‌های آنان در این راستا گواه اعلام رضایت آن‌ها و احساس مسئولیت ما می‌باشد.