جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
پشت صحنه تمرین قطعه ایران توسط ارکستر سازمان های ملی
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

پشت صحنه تمرین قطعه ایران توسط ارکستر سازمان های ملی

موضوع: پشت صحنه تمرین قطعه ایران توسط ارکستر سازمان های ملی

کارگردان: رضا اشعاری

مدیر تولید: پویا اشعاری

تهیه و تولید: در کانون آیینه هنر

کانون تبلیغاتی و فیلمسازی آیینه هنر اولین و تخصصی ترین سازنده سرودها و نماهنگ‌های سازمانی در کشور می‌باشد. ایده پردازی، ساخت و تولید این سرودها و نماهنگ‌های سازمانی توسط استاد رضا اشعاری، مبتکر این نماد پرستیژی (سرود سازمانی) و به اهتمام خود ایشان با همکاری هنرمندان، عوامل و امکانات کاملا حرفه‌ای انجام می‌پذیرد.

“نماهنگ سازمانی همراه”، با هدف ارزش گذاری و منزلت اجتماعی راهداران زحمتکش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و به سفارش همین سازمان معظم به اهتمام استاد رضا اشعاری در کانون آیینه هنر تهیه و تولید گردید.

استاد رضا اشعاری در اجرایی نمودن این اثر، در سرودن شعر به گونه ای عمل نموده است که در قالب یک شعر عاشقانه و احساسی می‌تواند سبب ارتباط گیری بهتر با مخاطبین گردد و با بهره گیری از شعر، موسیقی، صدای خواننده (قاسم افشار) و تصاویر مرتبط به تلاش و کوشش راهداران زحمتکش، درفصل‌ها و جاده‌های گوناگون کشور اشاره دارد.

سال‌ها از ساخت اولین سرود سازمانی کشور توسط استاد رضا اشعاری (موسس کانون تبلیغاتی آیینه هنر) می‌گذرد، به خود می‌بالیم که به عنوان اولین، تخصصی‌ترین و تنها مجموعه‌ی سازنده‌ی سرودهای سازمانی، همکاری با سازمان‌ها و مجموعه‌های بزرگ کشوری را در کارنامه‌ی نزدیک به نیم قرن فعالیت تاثیرگذار خود داریم. از جمله:

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای،  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان‌های تهران، البرز، قزوین، کردستان، مرکز توسعه آموزش مطالعات و نوآوری، شرکت ملی گاز ایران، شرکت نفت پارس، شرکت نفت جی،شرکت انتقال گاز ایران، شرکت پتروشیمی بندر امام، بانک ملی ایران، بانک توسعه صادرات ایران،  بانک قوامین، وزارت جهاد و سازندگی، وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، فولاد خوزستان، بیمه ایران و بسیاری دیگر که برای ساخت نماد ویژه و پرستیژی برند خود ما را برگزیده‌اند و تقدیرنامه‌های آنان در این راستا گواه اعلام رضایت آن‌ها و احساس مسئولیت ما می‌باشد