جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
موشن گرافیک رعایت بهداشت در خرید نان
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

موشن گرافیک رعایت بهداشت در خرید نان

موضوع: موشن گرافیک رعایت بهداشت در خرید نان

تولید در: کانون تبلیغاتی آیینه هنر، به سفارش انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور

موشن گرافیک (به انگلیسی Motion Graphic ) همان دانش ترکیب حرکت و صوت در رسانه های امروزی است. این تکنیک معمولا برای معرفی و تبلیغ استفاده می شود. موشن گرافیک در واقع استفاده از المان های گرافیکی برای توضیح و تفسیر یک هدف خاص است.

البته باید توجه داشت که استفاده از گرافیک حرکتی در رسانه های ویدئویی به صورت سلیقه ای انجام می شود. یعنی می توان از موشن گرافیک برای ساخت ۱۰۰ درصدی تیزر تبلیغاتی استفاده کرد و یا اینکه در تصاویر واقعی (real) برای توضیحات بیشتر از Motion Graphic استفاده نمود.

مدیران بازاریابی و فروش اهمیت وجود موشن گرافیک را از نمایش لوگو برند تا جینگل و یک تبلیغ کامل انیمیشنی می دانند.

حالا به ده دلیل استقبال از آن می پردازیم:

۱) بی نهایت خلاقیت:

وقتی صحبت از انیمیشن یا موشن گرافیک به میان می آید هیچ محدودیتی وجود ندارد.

می توانیم یک فیل را به پرواز درآوریم یا برند شما را دور کره ماه بچرخانیم.

هیچ محدودیتی وجود ندارد و تمام ایده ها قابل اجرا هستند.

۲) پیر نمی شود:

ویدئو تولید شده شما همیشه جدید و تازه به نظر خواهد رسید و یا تغییر تجهیزات و تولیدات شما قدیمی نمی شود حتما می تواند بروز شود.

۳) سرگرم کننده است:

اگر نمی خواهید مصاحبه های خسته کننده و فضاهای تخصصی یا کاری و دیوارهای شرکت خود را نمایش دهید.

بهترین گزینه را انتخاب کرده اید.در قالب سرگرمی، حرکت،موزیک و تصاویر شاد گرافیکی هر محتوایی را که برای تبلیغ برند خود نیاز دارید به بیننده منتقل کنید.