جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
تیزر تبلیغاتی موسسه مهاجرتی آوات
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

تیزر تبلیغاتی موسسه مهاجرتی آوات

موضوع: تیزر تبلیغاتی موسسه مهاجرتی آوات

تهیه و تولید در: کانون آیینه هنر

تیزر تبلیغاتی چیست؟

یک تیزر تبلیغاتی شامل متن یا سناریو و تیتر یا شعار می باشد .

این دو را می توان اسکلت بندی تیزر تبلیغاتی دانست .

سپس از آن اجرای مناسب و شناخت مخاطب از نکات مهم هستند.

قطعا تبلیغات و نوشتن متن و سناریو نیازمند تخصص است و نوشتن متن و سناریو تبلیغاتی یک تخصص جدا از نوشتن متون داستانی یا خبری و… می باشد.

نویسنده تبلیغات باید علاوه بر آگاهی از موضوع تبلیغ آن را در قالب و چارچوب های خاص قرار دهد که فلسفه وجودی محصول و بعد جامعه شناسی را برای محصول رعایت نماید.

۷ نکته ضروری و لازم  برای تولید یک تبلیغ خوب:

۱) باید ساده باشد:

اولین نکته مهم برای تولید یک تبلیغ خوب حفظ سادگی در کلام و گفتار است.

باید سریعا قابل درک و فهم باشد و از کلمات پیچیده، تخصصی و جملاتی که نیازمند فکر زیاد می باشد جلوگیری کرد.

۲) باید جذاب باشد:

متن آگهی تبلیغاتی باید به طوری جذاب نوشته شده باشد .دارای شعار یا تیتری جذاب باشد که توجه مخاطب را به خود جلب کند.

۳) باید پیشنهادی ارائه کند:

آگهی تبلیغاتی باید به مخاطب راهکارهای استفاده از محصول را ارائه دهد .

ایجاد نیاز در ذهن مخاطب می تواند به طرز چشمگیری تاثیر تبلیغات را بالا ببرد.

شعارهای تبلیغاتی در ایفای این نقش بهترین عملکرد را دارند.

برای مثال شعار تیزر تبلیغاتی بابا برقی (هرگز نشه فراموش لامپ اضافی خاموش) که در ابتدا توجه مخاطب را جلب می کند .

سعی در تاثیر در حافظه مخاطب با فراموش نشدن دارد.

سپس پیشنهاد انجام کاری را به او می دهد که لامپ اضافی را خاموش نماید (این شعار نیز در کانون آیینه هنر طراحی شده است.)

۴) باید متقاعد کننده باشد:

آگهی تبلیغاتی موثر علاوه بر تاثیر فوری بر مخاطب باید به خرید منجر شود.

اما این اتفاق در صورتی که خریدار شک یا تردیدی در گفته های شما داشته باشد رخ نخواهد داد.

تبلیغ و معرفی محصول شما باید به گونه ای متقاعد کننده و حقیقی باشد که مشتریان شما به راستی و درستی گفته های شما یا مشاور تبلیغاتی شما شک نکنند.

ارائه توصیف ها و تعاریف بزرگ نمایی شده از کیفیت یا کارایی محصول می تواند به نتیجه نهایی لطمه وارد کند.

مثال هایی برای شعارها یا تبلیغاتی که بازگشت مالی مناسبی در ایران داشته اند:

تیزر تبلیغاتی بیمه ملت(موفق در فرم اجرا)

تیزر تبلیغاتی دستکش گیلان(موفق در صداگذاری و جینگل)

تیزر تبلیغاتی قلقلک ونی نک(موفق در نوشتار و شعار)

برای مشاهده ادامه مطلب روی لینک کلیک کنید.

نظر خود را با ما در میان بزارید