سرود سینا کاشی با شعار “خاک را به هنر کیمیا کنیم“
کانون تبلیغاتی و فیلمسازی آیینه هنر، تخصصی ترین مجموعه سازنده سرودها و نماهنگهای سازمانی است. ساخت و تولید این سرودها با همکاری هنرمندان، عوامل و امکانات کاملا حرفهای اجرایی میگردد که ایده پردازی، ساخت و تولید آنها به اهتمام استاد رضا اشعاری، اولین مبتکر و سازنده سرود سازمانی کشور انجام میپذیرد. سرود سینا کاشی با شعار “خاک را به هنر کیمیا کنیم“که حدود سال ۱۳۷۴ جوایز اولین جشنوارهی تبلیغاتی سازمان صدا و سیما را به خاطر ابتکار و اجرایی نمودن یک نماد پرستیژی متفاوت و فاخر دریافت نمود از جمله فعالیتهای استاد رضا اشعاری در عرصه فعالیتهای برندسازی میباشد.
اولین سرود سازمانی کشور، که برای یکی از مجموعههای معظم تولیدی به نام سینا کاشی انجام پذیرفت، به عنوان یک اثر فاخر در حوزه تبلیغات با شعار “خاک را به هنر کیمیا کنیم” با ایده پردازی و به اهتمام استاد رضا اشعاری تولید گردید و اولین جوایز جشنواره تبلیغات رسانهای کشور را به خاطر ابتکار و خلق یک اثر متفاوت و ویژه به خود اختصاص داد.
این سرود به خوانندگی یکی از هنرمندان برجسته موسیقی کلاسیک کشور به همراه گروه کر و نوازندگان حرفه ای در یکی از مطرح ترین استودیوها به کوشش استاد رضا اشعاری به اجرا درآمد . پخش این سرود در شبکههای رادیویی و تلویزیونی در حدود سال ۱۳۷۴ به عنوان نماد پرستیژی و سازمانی و خلق یک اثز نو و متفاوت مورد استقبال موفقیت آمیز در نزد مخاطبین قرار گرفت و شعار آن “خاک را به هنر کیمیا کنیم” در خاطرهها به جا ماند.
سالها از ساخت اولین سرود سازمانی کشور توسط استاد رضا اشعاری (موسس کانون تبلیغاتی آیینه هنر) میگذرد، به خود میبالیم که به عنوان اولین، تخصصیترین و تنها مجموعهی سازندهی سرودهای سازمانی، همکاری با سازمانها و مجموعههای بزرگ کشوری را در کارنامهی نزدیک به نیم قرن فعالیت تاثیرگذار خود داریم. از جمله:
شرکت ملی گاز ایران، شرکت نفت پارس، شرکت نفت جی،شرکت انتقال گاز ایران، شرکت پتروشیمی بندر امام، بانک ملی ایران، بانک توسعه صادرات ایران، بانک قوامین، وزارت جهاد و سازندگی، وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، فولاد خوزستان، بیمه ایران و بسیاری دیگر که برای ساخت نماد ویژه و پرستیژی برند خود ما را برگزیدهاند و تقدیرنامههای آنان در این راستا گواه اعلام رضایت آنها و احساس مسئولیت ما میباشد