جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
پشت صحنه عکاسی صنعتی محصولات واکاپروفیل
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

پشت صحنه عکاسی صنعتی محصولات واکاپروفیل

بخشی از پشت صحنه عکاسی محصولات جدید پروفیل واکا

عکاسی صنعتی را میتوان بخشی از عکاسی تبلیغاتی دانست که در آن کسب و کار ها به عکس هایی با کیفیت بالا نیاز دارند که بتوانند از آنها در تبلیغات خود استفاده کنند. این تبلیغات میتواند در وب سایت ها، شبکه های مجازی، مجلات و یا تلویزیون منتشر شوند و نکته مشترک بین تمام اینها این است که، محصولات در عکس ها باید در بهترین شکل خود و با کامل ترین جزئیات باشند تا تاثیر مثبتی را در بخش فروش محصول، ایفا کنند.
به دلیل تاثیر گذاری بالای عکس ها در دنیای تجارت آنلاین امروزه، صاحبان کسب و کار ها باید اطمینان لازم را در مورد محتوایی که مشتریان آنها می بینند و مستقیما از روی این عکس ها قضاوتشان می کنند، حاصل کنند. اینجاست که عکاسی صنعتی و عکاس صنعتی پا به میدان می گذارد.
برای برتری و سربلند بیرون آمدن از این نوع از عکاسی، باید به عنوان یک عکاس، یک سری سناریو و دغدغه داشته باشید و در حین کار با آنها مواجه شوید. در این مقاله بخشی از پشت صحنه ی عکاسی صنعتی محصولات پروفیل واکا را برای شما نوشتم تا با کمی از این دغدغه ها آشنا شوید.

قدم اول

در اولین مرحله شما باید کاملا با محصول مورد نظر خود آشنا شوید. اگر خصوصیات خاصی دارد، اگر شکل متمایزی دارد و یا هرچیز دیگر را در عکس های خود به نمایش بگذارید تا بیننده متوجه این تفاوت بشود. در این پروژه عکاسی ای که داشتیم ما با یک سری درب و پنجره هایی برخورد داشتیم که خصوصیات خاص آن اول در کیفیت مواد اولیه بود و بعد در یراق آلات آن خلاصه می شد. کیفیت این پنجره ها خیلی سخت می توانستیم در عکس به نمایش بگذاریم؛ اما درباره ی یراق آلات تمام تلاشمان را کردیم تا به بهتری شکل دیده و مشخص شوند. اینجا بود که ماجرای انتخاب تجهیزات به میان آمد.

قدم دوم

برای انتخاب تجهیزات خیلی حساس بودیم که تمام موارد مورد نیاز را با خود ببریم تا در کارخانه ای که خارج از شهر بود به مشکل برنخوریم. برای انتخاب دوربین و لنز هم، یک دوربین فول فریم را انتخاب کردیم که خروجی های کارمان مناسب چاپ هم باشد؛ و برای لنز هم از بالاترین شارپنس استفاده کردیم تا اجزای ریز و درشت را هم در عکس داشته باشیم. در نورپردازی هم نباید بازتاب نور را در شیشه یا قاب پنجره می دیدیم. به همین دلیل بیشتر از نور محیطی روز استفاده کردیم و در کنارش یک سافت باکس هم داشتیم تا نقش نور پرکننده را برایمان ایفا کند.

و قدم سوم

در مرحله تدوین و اصلاح عکس ها هم تمامی اضافات را حذف کردیم و برای شیشه ها و ماجرای بازتاب تصویر عکاس و قسمت پشتی شیشه هم، با ساخت یک بافت طبیعی و جایگزین کردن آن به جای شیشه اصلی، خروجی های نهایی خودمان را ساختیم که به بهترین نحو توسط این کمپانی استفاده شد. در آخر اگر مایل هستید بیشتر با دنیای عکاسی آشنا شوید بر روی لینک کلیک کنید.