جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
کلیپ نکوداشت روز معلم توسط افراد شاخص استان البرز
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

کلیپ نکوداشت روز معلم توسط افراد شاخص استان البرز

موضوع: کلیپ نکوداشت روز معلم توسط افراد شاخص استان البرز

نقش معلم و آموزگار بر کسی پوشیده نیست. در این پویش تلاش داشتیم تا با همکاری و حضور چهره های سیاسی و دولتی استان البرز ارزش و جایگاه معلم را به جامعه برسانیم. حضور و همکاری نمایندگان محترم مجلس و چهره های لشگری و کشوری در این مجموعه کلیپ ها سبب اثر گذاری بیشتر و تقدیر از این قشر زحمتکش و فرهیخته گردید.

این مجموعه کلیپ ها با همکاری مستقیم  اداره کل آموزش و پرورش البرز جهت گرامی داشت روز معلم  تهیه گردید.

از سوی سازمان جهانی یونسکو، نهاد فرهنگی سازمان ملل متحد، پنجم اکتبر روز جهانی معلم نامگذاری شده است.

بیش از صد کشور جهان، از جمله ایران، در جریان تصمیم‌گیری برای نامگذاری روز جهانی معلم حضور داشته و هدف از آن توجه بیشتر نسبت به وضعیت معاش معلمان و کیفیت تدریس است.

همه ساله و در چنین روزی در کشورهای مختلف جهان از مقام و نقش معلمان در جامعه تجلیل می‌شود. جوامع پیشرفته جهان اهمیت آموزش عمومی را به عنوان یکی از مهم‌ترین و شاید تنهاترین عامل توسعه اجتماعی دریافته‌اند و سرمایه گذاری‌های عظیم و درازمدتی را روی آن انجام داده‌اند. در ایران نیز معلمان عزیز ما با توجه به تمامی کاستی ها و کمبودها در مناطق محروم کلاس های درس را رها نکرده اند و این شغل که همپای عشق است را ادامه می دهند

جایگاه والای معلم و معلمی در حدی است که در قرآن کریم نیز اشاره ویژه ای شده است و حتی یکی از صفات پیامبر اکرم (ص) معلمی توصیف شده است.

انسان دو نوع معلم دارد، آموزگار و روزگار
هرچه با شیرینی از اولی نیاموزی ،
دومی با تلخی به تو می آموزد…

 

تهیه و تولید در: کانون آیینه هنر

 

 

نظر خود را با ما در میان بزارید