جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
تیزر همایش تحلیل و بررسی داده های بودجه سال ۱۳۹۹
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

تیزر همایش تحلیل و بررسی داده های بودجه سال ۱۳۹۹

موضوع: تیزر همایش تحلیل و بررسی داده های بودجه سال ۱۳۹۹

تهیه و تولید در: کانون آیینه هنر

تیزر تبلیغاتی چیست؟

تیزر تبلیغاتی استراتژی، خلاقیت و اجرا سه فاکتور اساسی در موفقیت یک تیزر به شمار می آیند. تیزرهای موفق از نظر اتخاذ استراتژی بی نقص‌اند. دارای مفهومی خلاق هستند و از اجرای مناسبی برخوردارند.
قالب های مختلفی وجود دارند که در تیزرها مورد استفاده قرار می گیرند. برخی از تیزرها یک قالب مشخص و برخی نیز چند قالب را مورد استفاده قرار می دهند.

به طور کلی به این مفهوم است که شما بتوانید با فیلم کوتاه ، کلیپ ، صوت یا خدمات چاپی ، مالتی مدیا و… جلب توجه مردم به کار و کاسبی به منظور فروش بهتر محصول و خدمات ، در اصل تبلیغات باعث این می شود که محصول ، اجناس و خدماتتان مشتری های فعلی و فی نفصه را برایتان پدید آورد.

مثال هایی برای شعارها یا تبلیغاتی که بازگشت مالی مناسبی در ایران داشته اند:

تیزر تبلیغاتی بیمه ملت(موفق در فرم اجرا)

تیزر تبلیغاتی دستکش گیلان(موفق در صداگذاری و جینگل)

تیزر تبلیغاتی قلقلک ونی نک(موفق در نوشتار و شعار)

برای مشاهده ادامه مطلب روی لینک کلیک کنید.

نظر خود را با ما در میان بزارید