موضوع: تیزر همایش تحلیل و بررسی داده های بودجه سال ۱۳۹۹
تهیه و تولید در: کانون آیینه هنر
تیزر تبلیغاتی چیست؟
تیزر تبلیغاتی استراتژی، خلاقیت و اجرا سه فاکتور اساسی در موفقیت یک تیزر به شمار می آیند. تیزرهای موفق از نظر اتخاذ استراتژی بی نقصاند. دارای مفهومی خلاق هستند و از اجرای مناسبی برخوردارند.
قالب های مختلفی وجود دارند که در تیزرها مورد استفاده قرار می گیرند. برخی از تیزرها یک قالب مشخص و برخی نیز چند قالب را مورد استفاده قرار می دهند.
به طور کلی به این مفهوم است که شما بتوانید با فیلم کوتاه ، کلیپ ، صوت یا خدمات چاپی ، مالتی مدیا و… جلب توجه مردم به کار و کاسبی به منظور فروش بهتر محصول و خدمات ، در اصل تبلیغات باعث این می شود که محصول ، اجناس و خدماتتان مشتری های فعلی و فی نفصه را برایتان پدید آورد.
مثال هایی برای شعارها یا تبلیغاتی که بازگشت مالی مناسبی در ایران داشته اند:
تیزر تبلیغاتی بیمه ملت(موفق در فرم اجرا)
تیزر تبلیغاتی دستکش گیلان(موفق در صداگذاری و جینگل)
تیزر تبلیغاتی قلقلک ونی نک(موفق در نوشتار و شعار)
برای مشاهده ادامه مطلب روی لینک کلیک کنید.