جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
موشن گرافیک معرفی دوره بهره وری عالی بیمه دی
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

موشن گرافیک معرفی دوره بهره وری عالی بیمه دی

موضوع: تیزر معرفی دوره بهره وری عالی بیمه دی تهیه و تولید در: کانون آیینه هنر

کلیدی ترین و مهمترین ویژه گی ها در ساخت تیزرهای تبلیغاتی

داشتن ایده و نگاه نوآورانه و پر از مفهوم : باید همه ی جنبه های زیباشناسانه مورد نظر در ساخت تیزر در نظر گرفته و عملی شود . سرعت کار : زمان انجام تیزر ، سرمایه ی مناسب برای ساخت و پخش در کوتاه ترین زمان ممکن قشنگی و گیرایی های شنیداری و بصری : باید همه ی جنبه های زیباشناسانه مورد توقع به طور واقعی عمل شود . در نظر گرفتن مخاطبین : باید همه ی نیازهای مخاطب اعم از ذهنی و فکری و ادارکی در نظر گرفته شود .   مثال هایی برای شعارها یا تبلیغاتی که بازگشت مالی مناسبی در ایران داشته اند: تیزر تبلیغاتی بیمه ملت(موفق در فرم اجرا) تیزر تبلیغاتی دستکش گیلان(موفق در صداگذاری و جینگل) تیزر تبلیغاتی قلقلک ونی نک(موفق در نوشتار و شعار)

نظر خود را با ما در میان بزارید