جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
معرفی سایت موسیقی رایگان
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

معرفی سایت موسیقی رایگان

معرفی سایت موسیقی رایگان

معرفی ۴ سایت برای دانلود رایگان موسیقی متن

این روزها پلتفرم های استریم موسیقی مانند SPOTIFY و SOUNDCLOUD توانسته اند توجه زیادی را به خود جلب کنند، اما میدانستید با همه گیر شدن این پلتفرم ها، دانلود موسیقی رایگان برای تدوینگران و تولید کنندگان محتوای ویدیویی بیش از پیش سخت تر شده؟! سایت های دانلود رایگان موسیقی از طرف موزیسین ها هم طرف داران خود را دارد چون با توجه به رایگان بودن این سایت ها مخاطبین زیادی دارند و آثار هنری این افراد هم بیشتر شنیده میشود و بستر مناسبی برای پیشرفت این افراد فراهم کرده.

وب سایت های دانلود رایگان موسیقی مزیت بزرگی را برای افرادی که میخواهند هرماه مقداری پول پس انداز کنند و از پرداخت هزینه اشتراک ماهیانه اجتناب کنند، فراهم می کند.در این مقاله ۴ وب سایت دانلود رایگان موسیقی متن را گرد هم آورده ایم و امیدواریم مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد.

سایت fma

FREE MUSIC ARCHIVE

در سال ۲۰۱۹، شرکت خدمات موسیقی هلندی ((TRIBE OF NOISE)) این شرکت نوپا ((FMA)) را خریداری کرد. FMA که توسط ایستگاه رادیویی محلی مستقر در نیوجرسی در سال ۲۰۰۹ تاسیس شده بود، سالهاست یک مقصد محبوب برای دانلود رایگان موسیقی به حساب میاید و با وجود تغییرات بسیار در شرکت TRIBE OF NOISE، این آرشیو جامع همچنان پا برجاست.

این تغییرات مانند کاهش نقش متصدیان و افزودن محتوای ممتاز خاصه تولیدکنندگان، خوشبختانه باعث شده تا FREE MUSIC ARCHIVE هنوز هم راهی عالی برای کاوش در دنیای رایگان موسیقی بیکلام و موسیقی متن برای پروژه های شما باشد.

 

سایت internet-archiveTHE INTERNET ARCHIVE

این سایت زیر مجموعه ای از یک سازمان غیرانتفاعی است که در سال ۱۹۹۶ تاسیس شد و کاملا مملو از محتوا های صوتی است. این سازمان از ربات محبوب WAYBACK (جایی که میتوانید وب سایت های منسوخ شده را ببینید)  نگهداری میکند و به طور فعال از این ارشیو موسیقی حفظ و نگهداری میکند.

وقتی در THE INTERNET ARCHIVE به دنبال صدا می‌گردید، تعداد زیادی موسیقی برای مرور پیدا خواهید کرد که شامل فایل های صوتی با کیفیت بالا و محتوای عمومی در ژانرهای مختلف از هیپ هاپ تا موسیقی کلاسیک است. بایگانی موسیقی زنده و مجموعه صوتی رایگان LIBRIVOX مراکز بسیار خوبی هستند، و می‌توانید هزاران نسخه منتشرشده توسط NETLABEL و حتی مجموعه‌ای بی‌پایان از آثار کمیاب GRATEFUL DEAD را کاوش کنید.

 

سایت songsaraSONGSARA

سانگ سرا به عنوان اولین وب سایت تخصصی در حوزه موسیقی بی کلام ایران از سال ۱۳۸۷ کار خود را استارت زد و مرهمی بر روی تمام بی توجهی ها به این صنعت بود. در این سایت میتوان از تمامی حس و حال ها و تمامی ژانر ها و حتی موسیقی های بدون کپی رایت، موسیقی پیدا کرد. اگر دنبال موسیقی بیکلام برای اکانت یوتیوب خود هستید یا اگر به دنبال موسیقی ای حماسی برای ویدیو های تبلیغاتی خود هستید سانگ سرا با سبدی پر از موسیقی در کنار شماست.

 

 

سایت youtubeYOUTUBE

شاید با دیدن نام یوتیوب در این فهرست کمی متعجب شده باشید اما برای کاربران ایرانی یوتیوب، دانلود ازین پلتفرم کار سختی به حساب نمی آید؛ اما اکثر این افراد یوتیوب را به عنوان یک بستر پخش ویدیویی میشناسند.اگر YOUTUBE AUDIO LIBRARY را که خود دریایی از موسیقی است را کنار بگذاریم، خود یوتیوب هم میتوان مورد استفاده قرار گیرد. میپرسید چگونه؟

کافیست یک کلمه کلیدی از ژانر، نوع و یا نام خواننده مورد نظر خود را در یوتیوب سرچ کنید تا با هزاران نوع و شکل مختلف از آن مواجه شوید. نگران تصویر روی موسیقی ها هم نباشید؛ به هر حال یوتیوب برای ویدیو ساخته شده و خالقان این آثار، موسیقی های خود را با یک تصویری به اشتراک گذاشته اند. شما میتوانید با سایت های متنوعی که برای دانلود از یوتیوب وجود دارد، فقط فایل صوتی این اثار را دانلود کنید.