موضوع: کلیپ ایام فاطمیه به سفارش بانک توسعه صادرات – با صدای صابر خراسانی
تدوین و تولید: کانون آینه هنر
به مناسبت: ایام شهادت حضرت زهرا(س)
صوت و تصویر، از جمله ابزارهایی هستند که می توانند مستقیما روی روحیات و تصمیم گیری های افراد تاثیر بگذارند.
ویدیو ها دارای قدرت تصویر و صدای فوق العاده ای هستند که برای همین منظو بهترین گزینه می باشند.
به وسیله ویدیو می توانیم حجم بالایی از محتوا و اطلاعات را در مدت زمانی کوتاه به مخاطبان خود منتقل کنیم.
با ویدیو می توانیم حس اعتماد افراد را افزایش داده و آن ها را در مورد خدمات کسب و کار خود یا محصولات برند خود قانع کنیم.
فوایدساخت کلیپ ویدیویی برای پیشرفت کار و کسب ها :
- ۹۲ درصد افراد دارای گوشی همراه ویدیو تماشا میکنند واکثرا ویدیو به اشتراک میگذارند.
- ۹۸ درصد از کاربران ویدیویی که درباره ی محصولات شما هست را مشاهده می کنند.
- ۸۵ درصد از کسب و کارها توانسته اند با ساخت کلیپ ها و تیزرهای ویدیویی موفق شوند.
- ۷۰ درصد ازمشتریان کلیپ شما رو با دوستان خود به اشتراک می گذارند.
- ۷۰ دردصد از برند ها اعلام کرده اند که موثرتربن ابزار بازاریابی آن ها ویدیو ها و کلیپ های مربوط به کسب و کار آن ها است .