جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
کلیپ ایام فاطمیه به سفارش بانک توسعه صادرات
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

کلیپ ایام فاطمیه به سفارش بانک توسعه صادرات

موضوع:  کلیپ ایام فاطمیه به سفارش بانک توسعه صادرات  – با صدای صابر خراسانی تدوین و تولید: کانون آینه هنر به مناسبت: ایام شهادت حضرت زهرا(س)   صوت و تصویر، از جمله ابزارهایی هستند که می توانند مستقیما روی روحیات و تصمیم گیری های افراد تاثیر بگذارند. ویدیو ها دارای قدرت تصویر و صدای فوق العاده ای هستند که برای همین منظو بهترین گزینه می باشند. به وسیله ویدیو  می توانیم حجم بالایی از محتوا و اطلاعات را در مدت زمانی کوتاه به مخاطبان خود منتقل کنیم. با ویدیو می توانیم حس اعتماد افراد را افزایش داده و آن ها را در مورد خدمات کسب و کار خود یا محصولات برند خود قانع کنیم.

فوایدساخت کلیپ ویدیویی برای پیشرفت کار و کسب ها :

  • ۹۲ درصد  افراد دارای گوشی همراه ویدیو تماشا می‌کنند واکثرا  ویدیو به اشتراک می‌گذارند.
  •  ۹۸ درصد از کاربران ویدیویی که درباره ی محصولات شما هست را مشاهده می کنند.
  • ۸۵ درصد  از کسب و کارها توانسته اند با ساخت کلیپ ها و تیزرهای ویدیویی موفق شوند.
  • ۷۰ درصد ازمشتریان  کلیپ شما رو با دوستان خود به اشتراک می گذارند.
  • ۷۰ دردصد از برند ها اعلام کرده اند که موثرتربن ابزار بازاریابی آن ها ویدیو ها و کلیپ های مربوط به کسب و کار آن ها است .
تولید و انتشار کلیپ و استفاده های محلی از آن توجه افراد رو جلب می کنند و آن ها را تبدیل به مشتری کسب و کار شما می کند .

دیگر نمونه کارهای بانک توسعه صادرات ایران

نظر خود را با ما در میان بزارید