جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
شروع پروژه ی پرزنتیشن بانک توسعه صادرات ایران
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

شروع پروژه ی پرزنتیشن بانک توسعه صادرات ایران

پروژه ی جدید مجموعه ی آیینه هنر به سفارش از بانک توسعه صادرات ایران فیلمبرداری و تولید پرزنتیشن 

نشست با مدیران روابط عمومی بانک توسعه صادرات

پرزنتیشن

پشت صحنه ی فیلمبرداری از بانک توسعه صادرات

پرزنیشن پرزنتیشن پرزنتیشن  

پرزنتیشن ویدیویی :

کاربرد پرزنتیشن‌ ها عموما به این شکل می باشد که فرد یا سازمانی قصد دارد اطلاعات یا توضیحاتی را مورد تفکر، ایده‌، محصول یا خدمات خود و یا سازمان خود ارائه دهد. برای مثال یک تولید کننده می خواهد محصول جدید خود را معرفی کند یا سازمانی بخواهد  خدمات، توانمندی های مجموعه و کیفیت کالا یا خدمات و برتری های آن، نیاز جامعه و غیره را بررسی و به مخاطبان خود اعلام نماید.

انواع پرزنت شامل موارد زیر می شود :

پرزنت کلام محور :

در این نوع  پرزنت مدیر مجموعه از آغاز تا پایان کالا و یا خدمات خود را معرفی می کند. در این نوع پرزنت فرد ارائه دهنده با استفاده از عکس یا پاورپوینت به صحبت های خود ساختار تجسمی می دهد.

پرزنت ویدیو محور :

در این نوع پرزنت با ویدیویی محصول یا خدمات خود را معرفی می کنند. این نوع زمانی کاربرد خواهد داشت که مجموعه فروشنده امکان حضور در جمع خریداران را ندارد اما می خواهد خدمات یا محصولات خود را معرفی نماید.

پرزنت ترکیبی :

 در پرزنت ترکیبی ویدیو پرزنتیشن یک مجموعه به نمایش گذاشته می شود . در این نوع پرزنت در نبود نمایش ویدیو اطلاعات اولیه ای نظیر کاتالوگ یا بروشور از مخاطب خود دریافت می کنید.

اهداف پرزنتیشن

هدف یک پرزنتیشن می تواند یکی از اهداف زیر باشد : تغییر دیدگاه افراد یا مخاطبین فروش یک محصول یا خدمت به نمایش گذاشتن توانمندی‌های مجموعه دادن اطلاعات جدید از ساختار یا اهداف جلب نظر خریداران یا تصمیم گیرندگان نهایی

دیگر نمونه کارهای بانک توسعه صادرات ایران

نظر خود را با ما در میان بزارید