جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
از ژیون چه خبر؟
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

از ژیون چه خبر؟

ژیون

پیش نمایش محصولات جدید ژیون ZHIYUN

ژیون امسال دو هدف داشت. اول شرکت در نمایشگاه NAB برای معرفی محصولاتی جدید. و دوم آسان کردن هرچه بیشتر فیلمبرداری و نورپردازی برای تمامی کاربران و افراد. این کمپانی در هفته های گذشته یکسری از این محصولات را برای تولیدکنندگان محتوا فرستاده تا قبل از رونمایی از این تجهیزات، این افراد بتوانند نقد بررسی های خود از این محصولات را آماده انتشار کنند.

این تفکر و حرکت ژیون واقعا هوشمندانه بود. به این دلیل که زمانی که این کالا ها معرفی شدند، خریداران در فضای مجازی با بمباران خبری بزرگی مواجه می شوند که همین امر باعث فروش بیشتر محصولات می شود.
کالاهای دریافتی یوتیوبر ها ۴ بسته بود که شامل ۲ گیمبال یا لرزشگیر جدید با نام های WEEBILL 3S و CRANE-M3S و ۲ نور جدید به نام های MOLUS و COB بود که گمان میرود که یک سری از تجهیزات نورپردازی با همین نام ها باشند.

WEEBILL 3S و CRANE-M3S

ZHIYUN در معرفی ماه مه گیمبال های خود، این دو گیمبال را معرفی کرد که ویبیل ۳ اس که به گونه ای نسخه بهبود یافته مدل قبلی خود است که دارای دسته جدید ارگونومیک SLING 2.0، میکروفون و نور داخلی و مکانیسم آزادسازی سریع ژیون است. کرین M3 هم به گونه ای طراحی شده است که قابلیت حمل آسان و در عین حال حرفه ای باشد؛ با موتورهای قوی تر و سازگار شده با گوشی های تلفن همراه، دوربین های اکشن، دوربین های کامپکت و بعضی از بدون آیینه های کوچک و سبک.

MOLUS و COB

نور مولوس که برای اولین بار در ایالات متحده آمریکا دیده شد، شامل مدل های نور G60 و X100 است که میتواند نویدبخش قدرت ۶۰ وات و ۱۰۰ وات به ترتیب باشد. شما میتوانید در غرفه C7207 در سالن مرکزی نمایشگاه NAB 2023  و همچنین وب سایت ژیون شاهد معرفی این محصولات باشید.

نظر خود را با ما در میان بزارید