جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
مسابقه عکاسی RED BULL شروع شد
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مسابقه عکاسی RED BULL شروع شد

Red Bull Illume-1

اگر شما یک عکاس یا فیلم ساز ورزشی و ماجراجو هستید، Red Bull Illume پذیرای آثار شماست.

Red Bull Illume یکی از بزرگ‌ترین مسابقات عکاسی با سبک اکشن ورزشی است که از همه جای آن خلاقیت و شگفتی می‌بارد. هفتمین دوره‌ی این جشنواره بیشترین سطح از هیجان را هم در بخش عکس و هم در بخش فیلم ایجاد کرده و استعداد ها از تمام دنیا آثار خود را ارسال کرده اند.

درب ورود این مسابقه Red Bull تا ۳۱ ژوئیه ۲۰۲۳ برای شرکت کنندگان باز است، بنابراین شما سه ماه فرصت دارید تا آثار خود را ارسال کنید. برگزار کنندگان مسابقه را به دو قسمت تقسیم کرده اند. یک قسمت از آثار توسط داوران و کارشناسان بین المللی قضاوت می‌شوند و تعدادی از آثار هم از طرف مردم، در صفحه اینستاگرام مسابقه، انتخاب می‌شوند.

در سال ۲۰۲۱ که ششمین دوره از این مسابقه بود؛ ۴۱.۴۴۷ فریم عکس توسط هزاران عکاس خلاق از سراسر زمین برای این مسابقه ارسال شده بود که هیئت داوران متشکل شده از ۵۳ استاد و کارشناس ادیت‌های دیجیتالی، ۵۶ فینالیست، ۱۱ برنده در دسته‌های مختلف و ۱ برنده‌ی کلی را انتخاب کردند که برای اولین بار به طور زنده در اینستاگرام و وبسایت رسمی Red Bull معرفی شدند.

موضوعات مسابقه عبارت اند از: اکشن آدرنالین، سبک زندگی، نوآوری، قبل و بعد از ادیت عکس و همچنین استعداد‌های نوظهور زیر ۲۵ سال

چگونه شرکت کنیم؟

شما می‌توانید با کلیک بر روی لینک و ورود به وبسایت رسمی مسابقات، از هشت دسته و ۱۰ موضوع مختلف، یکی را انتخاب و اثر خود را بر روی سایت آپلود کنید. برای شرکت در بخش اینستاگرامی Red Bull Illume هم باید عکس خود را بر روی صفحه‌ی عمومی خود بگذارید و از هشتگ #rbi23submission در کپشن آن استفاده کنید و بعد از تگ کردن آیدی redbullillume@، شما وارد بخش اینستاگرامی این جشنواره شده اید. دقت داشته باشید که بخش اینستاگرام فقط تا ۳۱ام اردیبهشت ماه دایر است.

چگونه برنده می‌شویم؟

زمانی که در ۳۱ ژوئیه ارسال اثار به پایان رسید، و قبل از اعلام برندگان در زمستان ۲۰۲۳، عکس ها و فیلم ها توسط هیئت داوران گلچین می‌شوند؛ و سپس داوران به سراسر دنیا سفر می‌کنند تا از ماجرای پشت این عکس ها با خبر شوند که تقلبی صورت نگیرد.

شما می‌توانید تعدادی از عکس های منتخب دوره قبلی را پایین این متن ببینید. و در انتها اگر به مباحث عکاسی و دوربین های دیجیتالی علاقه دارید، بر روی لینک کلیک کنید تا مطالب بیشتری را بخوانید.Red Bull Illume-5 Red Bull Illume-4 Red Bull Illume-3 Red Bull Illume-2

نظر خود را با ما در میان بزارید