جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
هاسلبلاد هم به جمع بدون آیینه ها پیوست
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

هاسلبلاد هم به جمع بدون آیینه ها پیوست

هاسلبلاد هم به جمع بدون آیینه ها پیوست

معرفی کیت دوربین هاسلبلاد X2D 100C به همراه ۲ لنز

دوربین جدید ۱۰۰ مگاپیکسلی هاسلبلاد عموما برای عکاسانی که زیاد مسافرت می رود و همچنین مستند سازان طبیعت ساخته شده که در این کیت به همراه دو لنز واید پرایم و نرمال پرایم، ارائه شده. البته این پرچمدار مدیوم فرمت را میتوان با لنز های بیشتری هم ترکیب کرد که بیشتر مناسب کار شما بشود.
هاسلبلاد X2D 100C با این پکیج فریبنده، شامل بدنه دوربین به همراه لنز واید ۲۱ میلی متری و لنز نرمال ۴۵ میلی متری است که در مجموع وزنی حدود یک کیلو و هشت صد گرم دارد.هاسلبلاد

از دیگر خصوصیات این دوربین میتوان به: سنسور ۱۰۰ مگاپیکسلی BSI CMOS با داینامیک رنج ۱۵ نقطه ای، یک سیستم لرزشگیر داخلی با ۵ محور، سیستم فوکوس اتومات که ۹۷ درصد از تصویر را پوشش می دهد و جالب تر از همه یک هارد SSD یک ترابایتی داخلی که میتواند تا ۲۳۷۰ مگابایت بر ثانیه، اطلاعات را ذخیره کند.
البته افرادی که تجربه کار با دوربین های هاسلبلاد را دارند حتما دلیل وجود همچین هارد قدرتمندی را میدانند. عکس های گرفته شده با این دوربین، هر کدام حجمی معادل نیم گیگابایت دارند که در خود ۱۶ بیت رنگ را در اندازه ۱۱۶۰۰*۸۷۰۰ پیکسل جا داده است.

این قول بی شاخ و دم، از یک شمش آلیاژی آلومینیوم ساخته شده که به بهترین شکل ماشین کاری شده و تنها ۷۹۰ گرم وزن دارد.
لنز های XCD 4/21 و ۴/۴۵P را اگر بخواهیم با اعداد معادل در دوربین های فول فریم بگوییم به ترتیب ۱۷ میلی متر و ۳۶ میلی متر را ارائه می دهند که با آنها میتوان طیف وسیعی از سناریو ها را ثبت کرد؛ از عکاسی طبیعت و حیات وحش گرفته تا عکاسی معماری و مسنتد و خیلی مثال های دیگر.هاسلبلاد

لنز ۴/۲۱ واید ترین لنز هاسلبلاد تا به امروز است که از ۱۳ عدسی در ۹ گروه ساخته شده است. این لنز با وزن ۶۰۰ گرمی ای که دارد، دارای یک شاتر مرکزی یکپارچه است که احداکثر سرعتی معادل ۱/۲۰۰۰ ثانیه را در اختیارتان قرار می دهد؛ و شما میتوانید فیلتر هایی ۷۷ میلی متری را بر روی لنز ببندید. دیگر لنز این مجموعه هم ۳۲۰ گرم وزن دارد که با فاصله کانونی بیشتری که دارد، حداقل میتواند در فاصله ای ۳۵ سانتی متری سوژه ها فوکوس کند. شاتر این لنز از نوع چند تکه است که برای تمامی سرعت ها آماده سازی شده و برای استفاده های روزمره و عموم عالیست.

نظر خود را با ما در میان بزارید