جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
کنون در حال معرفی دوربین در هفته آینده است
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

کنون در حال معرفی دوربین در هفته آینده است

کنون در حال معرفی دوربین در هفته آینده است

کنون احتمالا در حال رونمایی از دوربین جدید در هفته آینده است.

کنون در ژاپن در حال انتشار یک محصول جدید در هفته آینده است و نوید امکانات جدید برای Vlog را می‌دهد که نشان می‌دهد یک دوربین مبتنی بر Vlogging در روز پنجشنبه ۱۱ می رونمایی می شود.

شایان به ذکر است که دوربین ولاگ سازی مسئله مهمی از بخش‌های بازار است که در سال‌های گذشته رشد قابل توجهی داشته است و شرکت‌های مختلف در شرف ورود به این میدان هستند.

بنابراین در مورد دوربین جدید ولاگ Canon چه می‌دانیم ؟
اکثر دوربین‌های ولاگ کمی گرانبهاتر از دوربین‌های سنتی است که مشخصات ویدیویی دارد وبه نظر می‌رسد کنون ممکن است کاری معنادار تر و جسورانه تر انجام دهد.

با توجه به این مسئله که بسیاری از ولاگر ها و تولید کنندگان محتوا به جای دوربین حرفه‌ای از دوربین موبایل‌های خود استفاده می‌کنند، این افراد عادت به تنظیمات دقیق دوربین دیجیتال ندارند و انتظار می‌رود خیلی نخواهند با Shutter speed و Iso و انتخاب لنز مناسب دست و پنجه نرم کنند و ترجیح آن‌ها این است با انتخاب یک گزینه از صفحه نمایش کار خود را انجام دهند.
با نگاهی به این موضوع و سابقه‌ای که کنون در سال‌های گذشته از خود به جا گذاشته است و اینکه این شرکت این موضوع را درک کرده است، در حال انجام کاری برای دوربین جدید ولاگ سازی خود است که کمتر شبیه دوربین باشد.

شایعاتی از Canon شنیده‌ایم که در آزمایش طرح‌های کوچک‌تر مانند DJI Osmo Pocket است. جالب خواهد بود که ببینیم آیا دوربینی که هفته‌ی دیگر رونمایی می‌شود مشابه این نوع محصولات است یا این شرکت تصمیم دارد تا همه‌ی ما را با فرمول صنعتی جدید و کاربری متفاوتی سوپرایز کند.
صفحه تیزر کنون خبرهای جالبی می‌دهد و نکته‌ی مثبت آن این است که برای فهمیدن این موضوع قرار نیست مدت زمان زیادی منتظر بمانیم.

نظر خود را با ما در میان بزارید