جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
معرفی ۱۰ سایت برتر برای تحقیقات بازار
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

معرفی ۱۰ سایت برتر برای تحقیقات بازار

تحقیقات بازار

برای کمک به شما در دستیابی به این بینش، سایت هایی برای تحقیقات بازار وجود دارد که می توانند به کسب و کار شما بیشتر نگاه کنند و راه هایی را برای برنده شدن در مخاطبین خود پیدا کنند.

تحقیقات بازار چیست و چرا اهمیت دارد؟


تحقیق بازار اقدام جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها در مورد موقعیت یک محصول یا خدمات در یک بازار است. این اطلاعات در مورد علاقه مشتري و رشد بالقوه به نظر می رسد.

تجزیه و تحلیل بازار همچنین اطلاعات مربوط به افرادی را که ممکن است به یک محصول یا خدمات علاقمند باشند، جمع آوری می کند. این داده ها را تفسیر می کند، زیرا آنها مربوط به عادت های مصرف کننده مشتری، مکان های جغرافیایی، رقبا و شرایط اقتصادی است.

این بینش به شما کمک می کند تا بدانید:

    احتمالا بسیاری از افراد به مشتریان شما تبدیل می شوند
مشتریان شما چه کسانی هستند
چرا خرید می کنند
چگونه آنها را خریداری می کنند
چقدر آنها را خریداری می کنند
چرا آنها از شما خرید می کنند
چرا آنها از یک رقیب خرید می کنند
در کجا ممکن است فرصت های بازاریابی مناسب وجود داشته باشد

برای پیدا کردن پاسخ به این سوالات، سایت های زیادی برای تحقیقات بازار وجود دارد

که می تواند به شما در یافتن اطلاعات در مورد مشتریان و صنعت شما کمک کند.

سایت های تحقیقات بازار


بهترین سایت‌های تحقیق بازار

برخی از بهترین سایت های تحقیق بازار شامل ابزار، سیستم عامل و روش های زیر می باشد. از این وب سایت های تحقیقاتی بازاریابی رایگان برای به دست آوردن بینش در صنعت، پایه مشتری و پتانسیل رشد استفاده کنید.

U.S. Census Data Tools

یک بخش حیاتی از تحقیقات بازاریابی، اندازه گیری میزان بازار یا میزان بالقوه محصولات یا خدمات شماست. تحقیق برای دیدن اینکه چه تعداد افرادی را که می توان انتظار داشت که مشتریان خود باشند. برای این نوع تحقیق، داده های آمار آماری ایالات متحده وجود دارد. این سایت دارای بیش از دوازده ابزار تحقیق بازار آنلاین و گزارشات تحقیقاتی رایگان است که به شما کمک می کند بینش های جمعیتی و مکان های جغرافیایی جمعیت هایی را که ممکن است در پیشنهاد های شما علاقه مند باشند، به دست آورید.

SBA’s Office of Entrepreneurship Education Resources

یکی دیگر از بهترین سایتهای تحقیق بازار همانطور که مربوط به جمعیت شناسی مشتری و آمار اقتصادی است وب سایت اداره کوچک کسب و کار ایالات متحده است. اداره آموزش و پرورش کارآفرینی دارای ابزارهای تجزیه و تحلیل تحقیقات بازار، منابع و گزارش هایی است که اطلاعاتی را برای یادگیری در مورد آمار مشتری، تولید محصول، عوامل اقتصادی و داده هایی که می توانید برای اطلاعات بازاریابی خود استفاده کنید مفید می سازد.

Pew Research Center

برای گزارش های بیشتر و مجموعه داده ها برای استفاده در تحقیقات بازار خود، مرکز تحقیقات Pew را جستجو کنید. این شرکت “نظرسنجی عمومی، تحقیقات جمعیت شناختی، تجزیه و تحلیل محتوا و سایر تحقیقات علمی علوم اجتماعی مبتنی بر داده ها” را انجام می دهد که هر یک از آنها را به روند اجتماعی، صنعت و رسانه ها می پردازد. گزارش های متنوع و عمیق به کسب و کارها کمک می کند دیدگاه متمرکز بر داده ها را در موضوعاتی که صنایع و مناطق جغرافیایی را شکل می دهند، فراهم کند.

Statista

برای تحقیق داده ها و آمار، Statista یکی دیگر از بهترین سایت های تحقیق بازار است. این سایت شامل مجموعه داده ها در زمینه موضوعات در بیش از ۶۰۰ صنعت می باشد. علاوه بر ارائه داده های سخت، Statista همچنین بسیاری از نمودارهای پشتیبانی و infographics را فراهم می کند که داده ها را آسان برای مصرف، درک و استفاده از تجزیه و تحلیل بازار خود را.

Google Surveys

یکی از قوی ترین راه های یادگیری در مورد بازار هدف شما این است که سوالات را بپرسید. ایجاد نظرسنجی و توزیع آنها به افرادی که مطابق با خصوصیات مخاطبان ایده آل شما هستند، به شما امکان می دهد تا بینش مستقیم خود را در ذهن مشتریان خود قرار دهید. یکی از بهترین سایت های تحقیق بازار این است که Google Surveys است. شما یک نظرسنجی را ایجاد می کنید، توصیف می کنید که می خواهید این نظرسنجی را انجام دهید، و Google افراد افرادی را که معیارهای شما را مطابقت می دهند و نتایج شما را فراهم می کنند.

SurveyMonkey

دریافت اطلاعات از افرادی که مطابق با معیارهای مشتری ایده آل شما هستند مفید است و بنابراین جمع آوری اطلاعات از افرادی که در واقع با شما کار می کنند. بخشی از تحقیقات بازار شما باید شامل بررسی مشتریان فعلی شما باشد تا بینش خود را در مورد فرایند تصمیم گیری خرید و اطلاعاتی که می تواند به شما در ایجاد افراد خریدار کمک کند. برای انجام این نوع تحقیق، از SurveyMonkey برای ایجاد نظرسنجی هایی که می توانید به لیست مشتریان فعلی خود بفرستید استفاده کنید.

Alexa Tools

تحقیق مخاطبان شما یک روش قدرتمند برای به دست آوردن بینش برای استفاده در اطلاعات بازاریابی شما است، به همین دلیل الکسا یکی از بهترین سایت های تحقیق بازار است. با استفاده از الکسا، شما می توانید جزئیات مختلف در مورد جمعیت شناسی، منافع و عادت های مخاطبان خود را کشف کنید.

ابزار همپوشانی مخاطبان

ابزار همپوشانی مخاطبان به شما امکان می دهد تا وبسایت خود را وارد کنید

یا حداکثر ۱۰ نفر را مشاهده کنید

تا فهرستی از وبسایت های دیگر را که مخاطبان به طور منظم مکررا بازدید می کنند مشاهده کنید.

این به شما کمک می کند تا بدانید که دیگران علاقه مند به مخاطبان شما هستند

و شما می توانید ببینید که انواع دیگر وب سایت های مورد استفاده آنها چیست.

نسخه ی نمایشی ابزار رایگان و پیدا کردن سایت های مشابه در حال حاضر.

سایت های تحقیقات بازار

City Town Info

برای اطلاعات دقیق تر جمعیت شناختی که مربوط به حرفه ها و مناطق جغرافیایی است.

از شهر اطلاعات استفاده کنید.

این سایت به شما اجازه می دهد تا بر اساس منطقه جستجو کنید و جزئیات بیشتری در مورد اینکه چه نوع شغل و کالج تجربه ساکنین این مناطق را کشف کرده اید، کشف کنید.

داده ها به کسب و کار کمک می کند

تا افراد محلی که در مناطق خاص اطراف ایالات متحده زندگی می کنند را بشناسند

و بینش های مربوط به آنچه که آنها انجام می دهند،

میزان درآمدشان، میزان تحصیلات و موارد دیگر را جمع آوری کنند.

Google Trends

گوگل یکی دیگر از بهترین سایت های تحقیقاتی بازار را با Google Trends ارائه می دهد. این اجازه می دهد تا شما را به درک ذهن مصرف کنندگان و مخاطبان. این ابزار به شما کمک می کند تا ببینید چه موضوعات و داستان های محبوب با نمایش گزارش در بالای صفحه، بیشتر برای شرایط جستجو شده است. شما می توانید از توابع فیلتر استفاده کنید تا داستان های تکراری را براساس منطقه و طبقه بندی ببینید تا بینش بیشتری را در مناطقی که بیشتر مربوط به مخاطبان و صنعت شما هستند، به دست آورید.

Social Mention

یکی دیگر از ابزارهایی که به شما کمک می کند تا یک رادار در روندهای صنعت و موضوعات داغ دریافت کنید، Social Mention است. این ابزار، پستهای اجتماعی را که اشاره گر یک عبارت جستجوی هدف است، کور می کند. همچنین اطلاعاتی در مورد عبارت جستجو مانند نظرات مخاطبان (اینکه کاربران در مورد اصطلاح چگونه احساس می کنند) و رسیدن به (تا چه میزان بر این اصطلاح تاثیر می گذارد) را فراهم می کند. برای به دست آوردن بینش به کسب و کار و یا صنعت خود، شما می توانید هر دو نام تجاری و شرایط مرتبط خود را جستجو کنید تا بدانید چگونه مخاطبان در مورد موضوع مورد نظر

 

تهیه در کانون تبلیغاتی آیینه هنر

نظر خود را با ما در میان بزارید