جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
سئو در تولید محتوا
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

سئو در تولید محتوا

سئو در تولید محتوا

بعد از طراحی وب سایت مطابق آخرین استانداردها در گوگل، تهیه محتوای کاربردی که مناسب و کاربر پسند باشد، امری ضروری در پیشرفت سایت گوگل می باشد.

تولید محتوا بر اساس اصول سئو چیست؟

چنانچه شما به تازگی وارد  دنیای بازاریابی جستجو شده باشید، اصطلاح محتوای سئو شده را حتما شنیده اید در این مقاله مطالبی جهت راهنمایی به شما ارائه می شود.

کلمه ی سئو همراه با توجه به پیشرفت موتورهای جستجو و یا پیشروی وب سایت ها می باشد، زیرا با استفاده از این ابزارها افراد می توانند خیلی آسان به برترین نتایج جستجو در گوگل دستیابی داشته باشند.

کلمه محتوا توجه به اطلاعات درون وب سایت را چندین برابر می کند، زیرا با استفاده از این روش می توانیم پاسخ نیازهای کاربران را داده و این مطالب را در وب سایت ذخیره کنیم، تا وب سایت به روز رسانی شود و همواره هم به روز بماند.

ترکیب این دو کلمه با هم مفهوم تولید محتوا بر اساس سئو را برای ما تعریف می کند. یعنی تولید هر محتوایی با هر موضوع و هدفی می تواند به جذب ترافیک و راه پیدا کردن به موتورهای جستجو کمک کند.

توجه به این نکته ضروری می باشد که این مقاله فقط یک راهنما برای سئو در تولید محتوا می باشد، چرا که گستردگی در این موضوع به قدری زیاد است که نمی توان همه ی مطالب را بیان کرد. ولی با پیروی از این مطالب و مفاهیمی که اشاره می شود می توانید در این کار موفق باشید.

نکات اساسی در ارتباط با تولید محتوا بر اساس سئو سایت

·      جستجوی کلید واژه : توجه به این نکته ضروری می باشد که قبل از اینکه بخواهید مطلبی را بنویسید، باید کلید واژه ی مورد نظر خود را از طریق موتورهای جستجو پیدا کنید. با این کار  می توانید به راحتی بر روی عبارات و جملاتی که افراد برای مطالب خود جستجو می کنند، مانور داده و در کلید واژه ی مورد نظر خود، رتبه ی قابل قبولی را دریافت کنید.

·      کلمه ی کلیدی و بهینه سازی: این کلمه همان کلمه ای است که شما مطالب خود را بر اساس آن نوشته اید و این کلمه به راحتی  قابلیت جستجو را دارد.

·      سازمان مطالب و محتوا: توجه به این نکته ضروری می باشد که مطالب درون وب سایت خود را باید کاملا منطقی و سازمان یافته انتخاب کنید. این روش نه تنها برای سئو سایت بسیار مفید می باشد بلکه کمک بهتری برای جذب بیشتر افراد برای بازدید از وب سایت می کند.

·        توسعه ی محتوا: در رابطه با این مطلب توضیح مختصری داده می شود تا در مقالات بعدی به صورت کامل تر و گسترده  برای شما بیان شود. توسعه ی محتوا به صورت مختصر یعنی لینک دهی خارجی و داخلی و اشتراک گذاری به صورتی انجام شود که منجر به جذب بالای ترافیک برای سایت شود.

کلید واژه می تواند ابزار سئو سایت شما باشد

انتخاب یک کلید واژه ی اصولی می تواند کمک بزرگی در دستیابی به نتایج برتر جستجو شود، تا به نتیجه مطلوب برسید. به این نکته توجه داشته باشید که تنها از طریق کلید واژه می توانید در بررسی های محتوا در گوگل یا هر جستجوگر دیگری موفق باشید .

توجه به این نکته ضروری می باشد که جذب ترافیک موتور جستجو هدف اصلی شماست، به همین دلیل جلب توجه کاربران اینترنتی را نباید فراموش کنید. یعنی باید در تولید محتوا سئو دقت لازم را بکنیم تا هم مشتری و هم موتور جستجو از مطالب ما رضایت داشته باشند و وب سایت ما از هر دو طرف به  عنوان منبع اطلاعاتی موثر و معتبر پذیرفته شود. بنابراین باید در تولید محتوا بسیار دقت کرد تا مطلبی کامل و بی عیب و نقص برای کاربر تولید نماییم تا آن را از وب سایت دور نکند. این نکته را باید در نظر گرفت که گوگل الگوریتم های مخصوصی دارد و چنانچه با محتوای بی ارزشی مواجه شود سایت را جریمه می نماید و این به ضرر وب سایت می باشد. از همین رو تاکید می شود سئو در تولید محتوا بسیار با اهمیت است.

سئو در تولید محتوا

انواع تولید محتوا بر اساس سئو سایت

۱. صفحه محصولات: این صفحه جزء مهمترین قسمت های یک وب سایت تجارت الکترونیک است. و این صفحه می تواند به عنوان یک محتوای سئو شده برای وب سایت باشد.

۲. پست های وبلاگ: وبلاگ ها یک روش ساده برای  ایجاد نظم و ترتیب برای ایجاد محتوای سئو در سایت می باشد. که در مجموع پست های جذاب وبلاگ است که تمام لینک ها را به سمت محصول مورد نظر فراهم می کند و این در صورتی نتیجه می دهد که یک وبلاگ منظم با محتوایی عالی و قدرتمند برای وب سایت خود ایجاد کرده باشید.

۳. مقالات: همان طور که می دانید هر وب سایت بر پایه ی هدف و موضوعی خاص برنامه ریزی شده و این موضوعات و اهداف می توانند مقاله خبری، مصاحبه ، مجله یا فروشگاه محصولات باشد .

۴. فیلم ها: فیلم ها در مقایسه با سایر محتواهای سایت کمتر مورد استفاده قرار می گیرند و به همین دلیل می تواند جایگزین خوبی برای مقاله ای که حاوی کلمات کلیدی است باشد و در بخش جستجوی ویدئو های گوگل قرار بگیرد.

۵. اینفو گرافیک: که همان تصاویر بزرگ حاوی نوشته است که شامل تعدادی از کلمات و جملات راجع به موضوع خاص می باشد، که ایده ی مناسبی  برای معرفی متن است و بهتر است آن را بهینه سازی کرده و درون متن قرار دهیم.

۶. نمایش اسلاید: این صفحه راهی برای نمایش اسلاید می باشد. باید توجه کرد که برای ساخت یک اسلاید بهینه در سئو، باید اطلاعات به طور دقیق به جستجوگر نشان داده شود.

۷. واژه نامه: افراد برای جستجو در گوگل از واژه نامه برای یافتن اطلاعات استفاده می کنند.

۸. دایرکتورهای: که همان راهنماها می باشند، دسته بندی مفیدی  از لینک های سایت ها و منابع در رابطه با موضوع مورد نظر است. برای مثال یک وبلاگ عطر می تواند یک دایرکتوری از فروشگاه هایی باشد که در سراسر کشور قرار دارند.

 

 

 

 

نظر خود را با ما در میان بزارید