جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
همه چیز درباره سرود سازمانی
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

همه چیز درباره سرود سازمانی

سرود سازمانی

آیینه هنر، اولین راهنمای شناخت سرود سازمانی (نماهنگ سازمانی)

آیینه هنر، اولین مبتکر و مجری تخصصی سرود سازمانی و پروژه های خاص در کشور.

حتما بخوانید:خدمات نماهنگ و سرود سازمانی

با توجه به اینکه شناخت به عنوان عامل مهمی که در ارتباط با موضوعات، پدیده ها و روابط نقش تاثیرگذار در انتخاب دارد، بر آن شدیم و وظیفه خود دانستیم که به عنوان اولین مبتکر و مجری تخصصی سرود سازمانی که بیشترین سهم در اجرای سفارشات متنوع در کارنامه خود داردگام اول در این راستا را برداریم و آنچه که باعث شناخت هرچه بیشتر مخاطب سفارش دهنده و یا علاقه مندان به این موضوع می باشد را در اختیار انان بگذاریم.

بدیهی ست؛ همیشه اولین گام کامل ترین نخواهد بود. خرسند می شویم شاهد ادامه و تکامل حرکت خود توسط شرکت ها و افراد دیگر باشیم و نظرات رشد دهنده به این موضوع را به مثابه هم افزایی تلقی می کنیم.

 سرود سازمانی (نماهنگ سازمانی) چیست ؟

سرود سازمانی به موسیقی با کلامی می گوییم که به عنوان نماد پرستیژی یک مجموعه فعال و تاثیرگذار در چرخه ی اقتصاد مطرح می شود تا گویای نقش ارزنده و اهداف آن مجموعه باشد و دارای خصوصیات خاص خود برای تعریف در این جایگاه می باشد.

سرود سازمانی

 اهداف ساخت سرود سازمانی (نماهنگ سازمانی):

  • به عنوان نماد سازمانی در شروع همایش ها، سمینارها و … به منظور ایجاد بستر ذهنی مناسب.
  • به منظور پخش در نمایشگاه ها، صدا و سیما و جشن ها.
  • بیانگر اجمالی اهداف، چشم انداز ها و دیدگاه های مجموعه.
  • برانگیختن و احساس غرور سازمانی در کارکنان و نماد ارزش گذاری سازمانی .
  • به عنوان نماد گویای اجمالی عملکرد ( گذشته، حال، آینده ).

انواع محتوایی سرود سازمانی:

  • سرود سازمانی می تواند با اشاره مستقیم به کلیه واژه ها و نظرات سفارش دهنده به اجرا درآید.
  • سرود سازمانی می تواند با اشاره غیرمستقیم به موضوع فعالیت سفارش دهنده اجرایی گردد.

انواع روش های اجرایی سرود سازمانی(نماهنگ سازمانی):

  • به صورت تکخوانی
  • به صورت همخوانی (گروه کر)
  • به صورت تلفیقی(خواننده و گروه کر)

در هر یک از این اشکال اجرایی با توجّه به تعامل انجام گرفته بین مجری و سفارش دهنده و همچنین ملاحظات دیگر پروژه مانند : شعر، نیاز ساختار کلی پروژه و نوع فعالیت سفارش دهنده می تواند نقش تاثیرگذار داشته باشد.

سرود سازمانی

ساختار موسیقایی سرود سازمانی(نماهنگ سازمانی)چگونه است ؟

منظور از ساختار موسیقایی، نوع موسیقی انتخابی برای سرود با توجه به تعاملات انجام شده و نوع فعالیت سفارش دهنده می باشد مانند: موسیقی پاپ، موسیقی سنتی و … که هر یک معین کننده خواننده، نوع تنظیم، به کارگیری آلات موسیقی مرتبط و … می باشد.

چه عواملی در ساخت و اجرای سرود سازمانی(نماهنگ سازمانی) تاثیرگذار است ؟

  • درک درست از تعامل و تبادل نظر مابین سفارش دهنده و مجری
  • شناسایی صحیح سوژه پروژه و پیشنهاد گزینه محتوایی مناسب آن پروژه
  • بودجه و زمان اجرا
  • انتخاب دقیق عوامل و حساسیت در اجرای هرچه بهتر پروژه
  • بهره گیری کامل از عوامل و شرایط حرفه ای
  • تشخیص درست انتخاب ساختار اجرایی خاص سوژه مورد نظر (چرا که خیلی از مواقع این نکته بسیار مهم از نظر دور می ماند و ما شاهد یکنواختی در اجراها می باشیم.)
  • در صورت لزوم داشتن کلیدواژه ها و اطلاعات تاثیرگذار دیگر برای اجرا

سرود سازمانی

چرا آیینه هنر؟

می گوییم توانمندیم طراح و مجری پروژه های تخصصی مانند سرود سازمانی باشیم چون:

۱- واسطه نیستیم

۲-تقدیرنامه ها، تاییدات و استمرار ارتباط ما با مشتری گویای توانمندی ماست.

۳-پیوسته به نوآوری می اندیشیم.

۴-تمامی تلاشمان در جهت درک نظرات سفارش دهنده است.

۵-هر نمونه کار مشابه حیثیت حرفه ای در کارنامه ماست.

۶-به ماندگاری در اذهان می اندیشیم.

۷-به استمرار رابطه می اندیشیم.

۸-ایجاد ارتباط شاید آسان باشد اما حفظ آن آسان نیست.

نظر خود را با ما در میان بزارید