جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
اپل ویژن پرو معرفی شد.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

اپل ویژن پرو معرفی شد.

اپل ویژن پرو-1

بالاخره و پس از سال‌ها انقلاب اپل شروع شد.

سال‌های زیادی بود که کاربران و طرفداران کمپانی اپل، مانند گذشته حس پیشتازی و برتری در دنیای تکنولوژی را نچشیده بودند. از زمان فوت بنیان گذار این کمپانی، استیو جابز، تمام خلاقیت‌ها و ابداعات جسورانه‌ی اپل، به زیر خاک رفت و ما چیزی جزء تقلا کردن این نماینده کالیفرنیا ندیدیم. اما این روند با مراسم رونمایی دیشب، به پایان رسید و همانطور که انتظار می‌رفت اپل وارد بازی واقعیت افزوده شد.

عینک‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده، چندین سال است که توسط کمپانی فیسبوک متا خلق شده اند و در دستان مردم در حال مستحلک شدن‌اند. متاسفانه فیسبوک، نتوانست اختراع خود را آنطور که بایدوشاید بین کاربران جای بیاندازد و صرفا این گجت‌ها جنبه سرگرمی و فان داشتند و نمی‌شد از آن‌ها در زندگی روزمره استفاده کرد. یا به نوعی ناقص بودند و یا افراد را دچار سردرد و سرگیجه و حالت تهوع می‌کردند.

اپل ویژن پرو، معرفی شد تا پایان بخش و منجی عینک‌های واقعیت افزوده قدیمی باشد. این محصول جدید، ترکیبی از واقعیت مجازی و واقعیت افزوده را ایجاد می‌کند که به گفته تیم کوک، مدیرعامل فعلی کمپانی اپل، یک رایانه کامل است. شما این عینک را به چشمان خود می‌زنید و در کنار دیدن محیط اطراف خود، اطلاعات مورد نیازتان هم روی صفحه نمایش داده می‌شود. دیتاهای در حال نمایش جلوی چشمان شما توسط یک صفحه نمایش ۴K ساخته می‌شود و آنطور که از مراسم شب گذشته متوجه شدیم، دیگر قرار نیست در هنگام استفاده حال شما را بد کند.اپل ویژن پرو-3

فکر کنید، صبح که از خواب بلند می‌شوید، ویژن پرو را بر چشم می‌زنید و تا قهوه تان آماده شود، اخبار روز دنیا را بررسی می‌کنید. در مسیر رفتن به دفتر کار خود، تماس هایتان را با فیس تایم ،به شکل شناور در فضا، انجام می‌دهید. در کنار آن نقشه مسیر راه و ترافیک را هم چک می‌کنید. اینها برایتان جذاب نبود؟ شما می‎‌توانید با این محصول موسیقی هم گوش دهید. همچنین با دوربین‌های ۳۶۰ درجه‌ای روی عینک از تمامی وقایع دورتان فیلمبرداری کنید.اپل ویژن پرو-2

ویژن پرو، شما را مابین دنیای حقیقی اطرافتان و یک دنیا اطلاعات بر روی اینترنت یا هر دیوایس اپلی تان، غوطه ور می کند. نمی‌دانم شاید دیگر آیفونی معرفی نشود و همین عینک‌های جای آنها را بگیرند ولی آنچه که معلوم است، مغییر زندگی روزمره ما از فرداست. به روزی بیاندیشید که هوش مصنوعی هم با این ماجرا تلفیق شود. وای! واقعا انسان‌های آینده، اصلا شبیه ما نیستند.

شما می‌توانید این عینک را با قیمت ۳۴۹۹ دلار، از ابتدای سال ۲۰۲۴، در آمریکا خریداری کنید. تا عرضه این محصول و استفاده شدن توسط کاربران نمی‌توان نظر خاصی را در این باره داد، اما در نگاه اول، قیمت به شدت بالاست و انتظار‌هارا به همین میزان بالا می‌برد. در انتها اگر به مباحث عکاسی و فیلمبرداری علاقه مندید، بر روی لینک کلیک کنید. ممنون که تا پایان با من همراه بودید.

نظر خود را با ما در میان بزارید