جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
بهترین microSD های بازار
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

بهترین microSD های بازار

microSD

فایل‌های ضبط شده خودتان را بر روی یک microSD خوب نگه دارید.

یک قطعه یک سانت در نیم سانتی متری با ارتفاع یک میلی متر، چه میزان دیتا را میتواند در خود ذخیره کند؟ ۶۴ گیگابایت؟ ۴۰۰ گیگابایت؟ ۱ ترابایت؟ واقعا این میزان از اطلاعات بر روی همچین اندازه هایی واقعا انسان را برای لحظاتی به فکر فرو میبیرد. microSD ها اینجا هستند.

از دوربین‌های ورزشی مثل اوزمو پاکت و گوپرو، گرفته تا انواع هلی شات‌ها و موبایل‌ها وخیلی از گجت‌های ما نیاز به کارت حافظه microSD دارند. این رم‌های میکرو کوچکترین سایز از کارت‌های حافظه اند و از آنجایی که در ظرفیت‌های بالا و سرعت انتقال داده بالا امکان از بین رفتن و سوختن این نوع رم‌ها زیاد است، انتخاب و خرید یک رم microSD باکیفیت می‌تواند شما از بلایای عجیب و غریب، حفظ کند. در این مقاله سعی کرده‌ام بهترین microSD های بازار را به شما معرفی کنم. اگر هم به مباحث عکاسی و فیلمبرداری علاقه دارید بر روی لینک کلیک کنید.

بهترین‌ها از نظر کاربران

Samsung Evo Select microSD cardیک microSD درخشان با قیمتی عالی، این تمام چیزی است که بیشتر مردم به آن نیاز دارند. سرعت خواندن و نوشتن این میکرو اس دی، ۱۳۰ مگابایت بر ثانیه است که تقریبا برای کارهای روزمره ولی غیر حرفه‌ای شما کافیست.

 

SanDisk Extreme microSD cardبه جرعت می‌توانم بگویم که sanDisk بزرگترین نام در حوزه تجهیزات ذخیره سازی است. کارت‌های حافظه سندیسک قابل اعتماد و سریع هستند و Extreme از این قاعده مستثنی نیست. سرعت خواندن فوق العاده ای که دارد برای کنسول‌های قابل حمل مناسب است و عمده کاربران هم بر همین اساس نظر داده‌اند.

 

Samsung Pro Plus microSD cardسامسونگ فقط کارت حافظه‌های رده بالا ندارد. این مورد میان رده قیمت واقعا جذابی دارد و همچنان می‌توان در موبایل‌ها ازش استفاده کرد و فایل‌هارا آرشیو کرد.

 

SanDisk Ultra microSD card

سندیسک با ارائه microSD های متنوع در بازار، ثابت کرده که خرید یک میکرواس‌دی و اضافه کردن آن به تلفن همراه، خیلی ارزانتر و بهتر از خرید گوشی‌هایی با ظرفیت بالاتر است و دیگر نیاز نیست حساب بانکی خودتان را خالی کنید. این نمونه را هم کاربران برای استفاده در تلفن‌های همراه پیشنهاد داده اند.

 

 

بهترین‌ها از نظر ما

Lexar Professional 1066x microSD card-1یک کارت حافظه بسیار با کیفیت که برای عکاسان و فیلم برداران پیشنهاد می‌کنم این مدل از لکسار است که می‌تواند در قابل اعتماد بودن و سریع بودنش شما را راضی نگه می‌دارد. نقطه ای که این محصول رقابت را به حریف سندیسک خود می‌بازد، قیمت آن است که تقریبا ۱۰ دلار گران تر است.

 

 

PNY Elite-X microSD cardاگر شما چند اکشن کمرا دارید که برای آنها دنبال کارت حافظه microSD می‌گردید، پی ان وای یک پک سه عددی از این مدل رم‌های خود ارائه کرده که با قیمتی عالی میتوانید تهیه کنید.

 

 

SanDisk Extreme Pro microSD cardبهترین بهترین‌ها به نظر من این مدل از سندیسک است؛ منتهی قیمت بالا و بازدهی حرفه‌ای این محصول برای عموم مردم نیاز نیست و اگر استفاده‌ای معمولی دارید ولی بهترین را می‌خواهید به این سمت بروید. از سویی دیگر به نظر من بهترین گزینه برای استفاده در هلیشات‌ها این مورد است که خیالتان از نگهداری فایل‌ها راحت باشد.

 

Samsung EVO Plus microSDدر میان رده‌های سامسونگ هم یک گزینه را برای کاربران معمولی انتخاب کرده‌ام، اوو پلاس سامسونگ را با خیال راحت بخرید و در تلفن همراهتان از آن استفاده کنید و اذت ببرید.

چگونه یک microSD خوب بخریم؟

microSD ها خیلی اطلاعات و مشخصات عجیب و غریبی ندارند و شما در هنگام خرید فقط باید به نوع کاربردی دارید فکر کنید. اگر در یک پخش کننده موسیقی از آن استفاده می‌کنید، نیازی به هزینه زیاد ندارید و مدل‌های معمولی تر هم نیازتان را حل می‌کنند. اگر در یک دوربین فیلم برداری از آن استفاده می‌کنید، باید هم ظرفیت بالا را انتخاب کنید و هم سرعت انتقال داده بالا. تمام این موارد در قیمت نهایی کارت حافظه تاثیر می‌گذارند، مهمترین عامل انتخاب هم همیشه قیمت است.

در این لیست من از چندین مارک و برند متفاوت و یا چندین کاربرد متفاوت برای شما مثال زدم که واقعا بعد از تجارب زیاد و طولانی مدت افراد زیادی، به این نتایج رسیده ام. در انتها مکانش هست که بگویم شما می‌توانید با رفتن به بخش مجله وبسایت کانون آیینه هنر، از اخبار روز دنیای عکاسی و فیلم برداری و کلی آموزش بهره مند شوید.

نظر خود را با ما در میان بزارید