جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
سیگما از سه لنز جدید رونمایی کرد
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

سیگما از سه لنز جدید رونمایی کرد

لنزهای جدید سیگما

بررسی لنز های جدید سیگما

کمپانی سیگما در نیمه شب ۲۱ آپریل سه لنز جدید را برای فروش عرضه کرد. یک لنز الترا واید، یک لنز با فاصله کانونی ای کلاسیک و آخرین برادر هم یک پرایم استاندارد است که میتواند اسلحه ی شما را برای تمامی سبک های عکاسی آماده کند؛ از عکاسی خیابانی و معماری تا طبیعت و حیات وحش.
این سه لنز تازه معرفی شده ی سیگما با بالاترین کیفیت ساخت و کمترین کاهش کیفیت تصویر، تهیه شده اند و با فاصله کانونی های ۱۷ میلی متر با گشودگی دیافراگم ۴ / ۲۳ میلی متر با گشودگی دیافراگم ۱.۴ / ۵۰ میلی متر با گشودگی دیافراگم ۲، آماده خرید در فروشگاه ها هستند.

۱۷mm F4 DG DN

این لنز ۱۷ میلی متر جدید را میتوان در دسته فوق عریض ها یا الترا واید ها در نظر گرفت که با معرفی اش تعداد لنز های سری L سیگما را به ۹ عدد رساند و واقعا دیگر دستتان را برای هر سبک عکاسی ای باز کرده. اگر این ۱۷ میلی متری را بخواهیم با باقی رقبا مقایسه کنیم؛ برگ برنده در اندازه و مناسب بودن برای سفر در دست این لنز است.
شما میتوانید با پرداخت ۵۴۹ پوند مالک یکی از این ۱۷ میلی متری های جدید سیگما باشید که برای دوربین های بدون آیینه ای با مانت L سیگما و یا E سونی در دسترس هستند. یکی از اهداف سیگما در این لنز کمترین اعوجاج و انحراف در کناره های تصویر بوده که میتوان با نگاه به نمونه عکس های گرفته شده با این لنز، متوجه این موضوع شد.لنزهای جدید سیگما
با اینکه این لنز از یک شمش یک تکه استوانه ای فلزی ساخته شده، تنها ۲۲۵ گرم در مانت L، وزن دارد. مانت این لنز به گونه ای طراحی شده که در برابر انواع گرد و خاک و پاشش ذرات مقاوم باشد و با بدنه ی پرداخت شده و رینگ فوکس و دیافراگم فلزی اش، هم حس با کیفیت بودن را می دهد و هم در دست سُر نمی خورد که برای زمان کوهنوردی عالی ست. ناگفته هم نماند که با مانت فیلتر ۵۵ میلی تری، شما انتخاب های زیادی پیش رو دارید.

۲۳mm F1.4 DC DN

به نظر من شگفتی در این لنز است؛ ۲۳ میلی متر F1.4 که برای عکاسانی خلاق ساخته شده که از دوربین هایی بدون آیینه و کراپ سنسور استفاده می کنند. زمانی که این لنز را بر روی دوربین کراپ خود می بندید فاصله کانونی تقریبی ۳۵ میلی متر را می بینید که توانسته دست شما برای انتخاب لنز های پرایم باز تر کند.
اگر می خواهید در لوکیشن های کم نور و یا خلاقانه عکاسی کنید این لنز مخصوص شماست. ۱۳ عدسی این لنز که در ۱۰ گروه کنار هم قرار گرفته اند به شما نوید یک تصویر واضح و شفاف را حتی در محیط های کم نور می دهد. این لنز ۲۳ میلی متری که منحصراً برای دوربین های کراپ سنسور بدون آیینه ساخته شده دارای فوکوس خودکار بی صدا و فوکوس دستی هوشمند برای دنبال کردن و قفل کردن سوژه های متحرک است. اگر وزن هم برای شما مهم است، ۳۴۰ گرم شما را راضی می کند یا خیر؟ اگر هنوز هم دلبسته ی این کوچولوی سیگما نشده اید، حتما قیمت ۴۴۹ پوندی اش دلتان را می برد.

۵۰mm F2 DG DN

اخرین لنز معرفی شده هم یک ۵۰ میلی متری است که با F2 ای که دارد نوید یکسری بوکه های درخشان را برای تمام تصاویر شما می دهد. این لنز سیگما هم، برای مانت های سیگما و سونی طراحی شده که تنها ۳۵۰ گرم وزن دارد و کاملا هم مناسب برای سفر و عکاسی در خیابان است.
در این محصول جدید، حتی هود لنز هم از جنس فلز پرداخت شده است که در کنار حلقه فوکوس و دیافراگم یک ظاهر زیبا و حرفه ای را ساخته که توانسته به بیشترین حد از چسبندگی برسد تا خیالتان از سر خودن در هنگام تعویض راحت باشد. قیمت ۶۱۹ پوندی اش شاید کمی زیاد به نظر برسد ولی با نگاه به پیشینه سیگما در تولید لنز می توان انتظار کیفیتی فوق العاده را از این محصول جدید هم داشت. در انتها اگر به مباحث عکاسی علاقه دارید و دوست دارید بیشتر در این زمینه اطلاعات کسب کنید بر روی لینک کلیک کنید.لنزهای جدید سیگما

نظر خود را با ما در میان بزارید