جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
لنزی جدید از خاور دور، از TTartisan
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

لنزی جدید از خاور دور، از TTartisan

لنزی جدید از خاور دور، از TTartisan 50mm f 0.95 Lens-1

بررسی لنز  TTartisan 50mm f/0.95

TTartisan رسما لنز ۵۰ میلی متری خود را با گشودگی دیافراگم ۰.۹۵، برای دوربین های کراپ سنسور بدون آیینه معرفی کرد. قیمت این لنز در فروشگاه آمازون ۲۲۸ دلار است که این عدد زیادی برای یک لنز به شمار نمی آید. این لنز برای مانت های M و RF کنون، Z نیکون، L مانت، E سونی و X فوجی فیلم تولید می شود.

ویژگی های این لنز

این لنز پرایم ۵۰ میلی متری، در دوربین های کراپ سنسور، خروجی حدودی ۷۵ میلی متر در دوربین های فول فریم را به شما ارائه می دهد. این لنز در ابتدا برای دوربین های فوجی فیلم طراحی شده بود که امروزه می توانید برای بیشتر دوربین ها خریداری اش کنید. این لنز کاملا مناسب عکاسی های خیابانی و مناظر طبیعی شب  و در شرایط نوری کم است.

حداکثر دیافراگم ۰.۹۵ ای این لنز دست شما را برای عکاسی در طی ساعات شبانه روز، باز گذاشته است و می توانید بدون دقدقه ی نویز و افت کیفیت عکاسی کنید. عدسی های این لنز، از ۸ مورد در ۶ گروه تشکیل شده است. همچنین، دیافراگم ۱۰ تیغه ای اش، در هنگام فوکوس گیری و استفاده از بالاترین حد بوکه، عالی عمل می کند.TTartisan 50mm f 0.95 Lens-2

ظاهر این لنز، مانند دوربین های فوجی فیلم کمی قدیمی و کلاسیک است و وزنی حدود ۴۱۱ گرم دارد. این لنز TTartisan آنقدر سبک و جمع و جور است که در سفر کاملا احساس راحتی را به شما می دهد. فرورفتگی های روی لنز که نشان دهده اطلاعاتی هستند، به قدیمی جلوه دادن لنز کمک کرده اند. کل بدنه هم از جنس فلز تراش کاری شده است که کیفیت ساخت آن در نگاه اول به چشم می آید.

TTartisan 50mm f 0.95 Lens-3
نمونه عکس گرفته شده با لنز TTartisan 50mm f 0.95 Lens

به منظور ایجاد کنتراست تصویر بیشتر و دقت رنگی در هنگام کار، یک پوشش چند لایه ای مخصوص بر روی عدسی های لنز پوشیده شده که بتواند در شرایط نوری قوی مثل شعله آتش و … بهترین عملکرد را داشته باشد. شما می توانید اطلاعات بیشتر و راهنمای خرید را از طریق این لینک مشاهده کنید.

در انتها ممنونم که تا پایان این مقاله هم با من و کانون آیینه هنر همراه بودید و اگر به مباحث عکاسی و فیلم برداری علاقه دارید بر روی لینک کلیک کنید.

نظر خود را با ما در میان بزارید