جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
مشخصات لورفته دوربین سونی آلفا ۶۷۰۰
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مشخصات لورفته دوربین سونی آلفا ۶۷۰۰

مشخصات لورفته دوربین سونی آلفا 6700

سونی الفا ۶۷۰۰ در راه است؟

کمپانی سونی در عصرجدید پیشتاز بازار دوربین های دیجیتال است و این موضوع از کسی پوشیده نیست. از آخرین دوربین معرفی شده توسط سونی، سه ماه بیشتر نگذشته و حتی دوربین قبلی معرفی شده هم برای امسال بوده ولی امروز خبری از پشت پرده این کمپانی نشت کرده که: سونی در حال چیدن مقدماتی است که آلفا ۶۷۰۰ را معرفی کند.

به تازگی مجموعه اطلاعات جدیدی از سونی آلفا به بیرون درز کرده که در روز گذشته خیلی از سایت ها و نویسنده ها را به خود جذب کرده. کسی نمی داند این اطلاعات از عمد و به قصد جذب مخاطب توسط خود سونی منتشر شده یا که خیر؛ ولی هر چه که باشد اطلاعات جالب و جذابیست که ادامه به آنها پرداخته ام.سونی آلفا 6700-3

مشخصات شایعه شده ی سونی آلفا ۶۷۰۰ شامل سنسور ۲۶ مگاپیکسلی High End APS-C E-mount و لرزشگیر ۷ محوره IBIS است که به همان پردازنده هوش مصنوعی ZV-E1 مجهز می شود. همچنین انتظار می رود که این دوربین جدید جانشین آلفا ۶۶۰۰ شود و بتواند ویدیو های ۴K با ۱۲۰ فریم در ثانیه را ضبط کند. اطلاعاتی که می توانیم قبل از معرفی این دوربین ببینیم، دوربینی با سنسور FX30 است که از پردازنده ی ZV-E1 استفاده میکند و اندازه حدودی ای مانند ۶۶۰۰ دارد.

طراحی هم مثل اینکه قرار است تغییر کند. ویوفایندر سمت چپ است و مانند سری دوربین های آلفا ۷ یک چرخ برای تنظیمات زیر کلید شاتر دارد. انتظار می رود که ارگوونومیک تر بشود و شاید هم کمی بزرگ تر از نسل قبلی اش بشود. سونی ۶۷۰۰، به رسم ایام در اوایل تیر ماه معرفی می شود و باید ببینیم چند درصد از این موارد بالا درموردش صحیح است.سونی آلفا 6700-2

سونی علاوه بر دوربین شایعه شده ی آلفا ۶۷۰۰، برای معرفی دوربین های بیشتری در آینده هم دست به کار شده. شنیده ها حاکی از معرفی جانشینی برای ZV1 تا پایان ماه می است؛ دوربینی محبوب برای ولاگر ها و تولید کنندگان محتوا. همچنین به گفته منابع موثق، سونی قصد دارد در ماه آگوست هم یک دوربین کراپ سنسور رده بالا دیگر را روانه بازار ها کند که این موضوع می تواند علاقه مندان و طرفداران این برند را، مشتاق و منتظر کند.

در پایان، اگر از حواشی مسابقه عکاسی سونی اصلاع ندارید بر روی لینک کلیک کنید تا در جریان قرار بگیرید که هوش مصنوعی چه کرده.

نظر خود را با ما در میان بزارید