جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
نقد و بررسی گوپرو Hero 11 Black MINI
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

نقد و بررسی گوپرو Hero 11 Black MINI

گوپرو هیرو 11 مینی

گوپرو هیرو ۱۱ مینی به بازار آمد

این محصول جدید گوپرو همان طور که از اسمش پیداست، نسخه ی کوچک تری از هیرو ۱۱ یعنی آخرین دوربین گوپروست که بعد از مدت ها انتظار بالاخره آماده خرید شد. چرا می گویم بعد از مدت ها انتظار؟ چون قرار بود که این محصول جدید در ماه اکتبر ریلیز شود اما تاخیر هایی که احتمالا در بخش فروش کمپانی گوپرو بود باعث عقب افتادن این اتفاق شد. به هر حال از این ماه شما میتوانید این محصول را از وبسایت گوپرو خریداری کنید و لذتش را ببرید.

GoPro Hero 11 Black Mini

در اصل Hero 11 Black Mini همان دوربین بزرگ تر خانواده است اما با یک تفاوت؛ آن هم چیزی نیست جز از دست دادن دو صفحه نمایش جلویی و عقبی اش که با هدف افزایش دوام دوربین در شرایط سخت، گوپرو دست به همچین کاری زده است.

بازار پیش روی این محصول جدید کمپانی گوپرو، علاقه مندان به FPV ها یا همان پهپاد های فری استایلی است که با سبک تر شدن و همچنین کوچک تر شدن این هیرو، خیالشان در هنگام پرواز، راحت تر می شود. در زمان استفاده از FPV های دوربین دار، شما توانایی گرفتن کادر هایی خیلی مرتب و مدیریت شده را ندارید، ولی نگرانی ها و خواسته های شما جای دیگریست، مباحثی که برای شما اهمیت دارند یکی وزن و اندازه است و دیگری استحکام. برخورد های اجتناب ناپذیر در هنگام پرواز را هم که کنار بگذاریم شما با سبک تر شدن گجت هایی که روی دوربینتان می بندید، توانایی مانور های بیشتری را پیدا می کنید و از طرفی دیگر نیاز به پهپاد های گرون قیمت که تحمل وزن بالایی دارند را، ندارید.گوپرو هیرو 11 مینیباتری به کار رفته در این قهرمان کوچولو دیگر قابلیت جابه جایی را ندارد ولی به گفته گوپرو هنوز هم از تکنولوژی Enduro استفاده می کند که باعث می شود باتری در دما های پایین هم کارایی خود را از دست ندهد.
تغییر معنادار دیگر گوپرو هیرو ۱۱ مینی، ساختار شکنی ای است که در مانت های اتصال دوربین، رخ داده. شما به علاوه ی مانت همیشگی ای که در زیر دوربین وجود داشت، یک مانت هم در بدنه پشتی دوربین دارید که بتوانید هم در زوایای جدید تری دوربین را ببندید و هم بتوانید از اکسسوری های بیشتری استفاده کنید.سنسور تصویر به کار رفته در هیرو ۱۱ مینی دقیقا همان سنسوری است که برادر بزرگترش از آن استفاده می کند. یک سنسور ۸:۷ که امکان تثبیت کادر را در حالت افقی را در چرخش های ۳۶۰ درجه به شما می دهد. در کنار این ها شما توانایی بستن مجدد کادر های خود در فناوری جدید Hyperview را دارید. از آنجایی که هیچ صفحه نمایشی در این دوربین وجود ندارد؛ برای دسترسی به تنظیمات پیشرفته باید نرم افزار GoPro Quik را دانلود و دوربین خود را با استفاده از وای فای به آن متصل کنید. در کنار این ها اگر شما جزء مشترکان گوپرو هستید میتوانید در زمان شارژ، محتواهای خود را بر روی فضای ابری ذخیره کنید تا در امان باشند.گوپرو هیرو 11 مینیدر آخر هم به قیمت این محصول اشاره کنم که ۴۹۹.۹۸ دلار است که برای کاربران و مشترکین گوپرو به ۲۹۹.۹۸ دلار کاهش میابد. نکته اخر هم این است که اگر شما دارنده نسل قبلی دوربین های گوپرو هستید و هیرو ۱۱ معمولی را دارید، با خرید این هیروی کوچکتر خیلی تفاوت خاصی را احساس نمی کنید و ب نظر من این معاوضه خیلی درست نیست؛ مگر آنکه قصد استفاده آن بر روی یک FPV را داشته باشید. اگر هم به مباحث عکاسی و فیلم برداری علاقه دارید بر روی لینک کلیک کنید.

مشخصات

نوع بدنه

نوع بدنهاکشن کمرا

مشخصات حسگر

تعداد پیکسل موثر (مگاپیکسل)۲۴.۷
نوع حسگرCMOS

مشخصات تصویر

لرزش‌گیردارد
نوع لرزش‌گیردیجیتال

صفحه‌نمایش/منظره‌یاب

صفحه نمایشندارد
نوع صفحه‌نمایشLCD
اندازه صفحه نمایش (اینچ)ندارد
صفحه‌نمایش لمسیندارد
صفحه‌نمایش قابل چرخشندارد

مشخصات مرتبط با فیلم‌برداری

قابلیت فیلم‌برداریدارد
حداکثر رزولوشن فیلم‌برداری۵.۳K
لرزش‌گیر هنگام فیلم‌برداریدارد
میکروفوندارد
بلندگوندارد

حافظه

نوع حافظه جانبیمیکرو SD

اتصال

HDMIنداردر
ارتباط بی‌سیمدارد
ورودی میکروفونندارد
خروجی هدفونندارد
سایر درگاه‌های اتصالUSB-C

مشخصات فیزیکی

باتریباتری‌پک
توضیح باتریباتری قابل شارژ از نوع لیتیوم-یون
قابلیت ضد‌آب بودندارد
حداکثر عمق ضد‌آب بودن۱۰ متر

سایر ویژگی‌ها

برندGoPro
ضبط تایم‌لپسندارد
حسگر چرخشیدارد
GPS داخلیدارد
ظرفیت باتری (میلی‌آمپر ساعت)۱۷۲۰

بازار پیش روی این محصول جدید کمپانی گوپرو، علاقه مندان به FPV ها یا همان پهپاد های فری استایلی است که با سبک تر شدن و همچنین کوچک تر شدن این هیرو، خیالشان در هنگام پرواز، راحت تر می‌شود.

خیر این اکشن کمرا ی کمپانی گوپرو هیچ صفحه نمایشی ندارد و شما تنها با استفاده از نرم افزار موبایلی آن میتوانید به فیلم های ضبط شده دسترسی داشته باشید.

بزرگ ترین تفاوت این دو دوربین در اندازه آنهاست، که Hero 11 Black MINI به دلیل بازار هدف مشخص خود در طراحی یک سری از قابلیت هارا از دست داده تا بتواند با وزن کمتر و احتمال خرابی در ضربه های پیش رو کمتر، ایفاگر نقش موثرتری بر روی پرنده های دست ساز باشد.

باتری به کار رفته در این قهرمان کوچولو دیگر قابلیت جابه جایی را ندارد ولی به گفته گوپرو هنوز هم از تکنولوژی Enduro استفاده می کند که باعث می شود باتری در دما های پایین هم کارایی خود را از دست ندهد.

تغییر معنادار دیگر گوپرو هیرو ۱۱ مینی، ساختار شکنی ای است که در مانت های اتصال دوربین، رخ داده. شما به علاوه ی مانت همیشگی ای که در زیر دوربین وجود داشت، یک مانت هم در بدنه پشتی دوربین دارید که بتوانید هم در زوایای جدید تری دوربین را ببندید و هم بتوانید از اکسسوری های بیشتری استفاده کنید.

نظر خود را با ما در میان بزارید