جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
پهپاد DJI Inspire 3 معرفی شد
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

پهپاد DJI Inspire 3 معرفی شد

پهپاد DJI Inspire 3-1

پهپاد جدید dji بالاخره با قیمت ۱۶.۴۹۹ دلاری اش روانه بازار شد.

پهپاد DJI Inspire 3 اکنون به طور رسمی با یک دوربین فول فریم ۸K با توان ضبط ۷۵ فریم بر ثانیه ویدیو معرفی شد. از تغییرات این پهپاد به نسبت نسل قبلی خود میتوان به: طراحی سبک تر، آئرودینامیک تر، دارای ۹ حسگر بصری برای تشخیص موانع در تمامی جهت ها، دوربین دید در شب ۱۶۱ درجه ای برای حالت FPV، سیستم انتقال جدید O3 PRO برای دوربین و در کل گیمبال قدرتمندش اشاره کرد.پهپاد DJI Inspire 3-3ویژگی برجسته ی پهپاد اینسپایر ۳ که به جرئت میتوانم بگویم ماجرای فیلمبرداری هوایی را میتواند تغییر دهد، در دوربین فیلمبرداری ۸K Zenmuse X9 آن خلاصه می شود. این دوربین فوق العاده که توانایی ضبط ویدیو در حالت Cinema DNG تا ۲۵ فریم بر ثانیه، و در حالت ProRes RAW با کیفیت ۴K تا ۱۲۰ فریم بر ثانیه را دارد؛ سبک ترین دوربین فول فریمی است که توسط کمپانی DJI بر روی پهپاد ها قرار داده شده است. این دوربین میتواند یک رویا برای فیلم سازانی باشد که علاقه به فیلمبرداری هوایی با بالاترین کیفیت را دارند.

ویژگی های کلیدی پهپاد DJI Inspire 3

  • سنسور دوربین ۸K
  • حرکت دالی به صورت سه بعدی
  • سنسور های تشخیص موانع بروزتر
  • سیستم تشخیص موانع تنظیم پذیر
  • ISO دوگانه داخلی
  • محدوده داینامیکی +۱۴ پله ای
  • پشتیبانی از کانال DJI 3 برای تنظیم فوکوس و حرکت دادن گیمبال
  • دارای دو باتری
  • توانایی تکرار یک مسیر
  •  قابلیت Waypoint Pro
در جدول ذیل هم میتوانید بخشی از تفاوت های این پهپاد را با نسل قبلی خود ببینید

پهپاد DJI Inspire 3-4

DJI Inspire 3 بهترین پهپاد سینمایی جهان است

ترکیبی از قابلیت های فنی درجه یک و طراحی مناسب برای حمل، Inspire 3 را به یک ابزار ضروری برای فیلمبرداری هوایی تبدیل کرده است.
کمپانی DJI که در صنعت فیلمبرداری و مخصوصا پرنده های غیر نظامی پیشروی این صنعت در این دوره بوده؛ با معرفی از این پهپاد شگفت خود، استاندارد های جدیدی را برای فیلمبرداری هوایی دنیا مطرح کرد. یک پهپاد کارآمد با توانایی پاسخ گویی به تمام نیاز های فیلم سازان درجه یک.پهپاد DJI Inspire 3-2فردیناند ولف، مدیر خلاق کمپانی DJI گفته که: اینسپایر ۳ یک پهپاد در سطح حرفه ای جهان است که تمام فیلمسازان منتظر آن بوده اند. وی افزود: این پهپاد به کاربران این اجازه را می دهد تا پتانسیل قاب های تصویری خود را به اوج برسانند و تصاویر خود را کیفیتی سینما ضبط کنند؛ که تا پیش از اینسپایر ۳ این موضوع فقط با دوربین های بزرگ و با فرآیندی بسیار دشوار قابل دست یابی بود. ما مشتاقانه منتظریم تا بیبینیم کاربران خلاق و فیلمسازان چگونه از این محصول استفاده می کنند و آیا واقعا این پهپاد مانند آنچه بر روی کاغذ هست، کارایی دارد یا خیر؟ در انتها اگر به مباحث فیلمبرداری علاقه مندید بر روی لینک کلیک کنید.

نظر خود را با ما در میان بزارید