جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
بهترین محصولات نورپردازی استریم وتولید محتوا
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

بهترین محصولات نورپردازی استریم وتولید محتوا

تولید محتوا

برای نورپردازی استریم، چه نوری بخریم؟

به جرعت میتوان گفت جوانان امروزی دیگر اعتقادی به تلویزیون ندارند و کمتر کسی است که تلویزیون نگاه کند؛ الان همه به دنبال ویدیوهای داخل یوتیوب و استریم‌هایی مثل توییچ و … هستند. از همین رو تعداد افرادی که به فکر شروع تولید محتوا می‌افتند درحال افزایش است. یکی از نکاتی هم که باید این جور افراد به آن خیلی توجه کنند نورپردازی لوکیشن فیلم برداری شان است. این استریمر ها و تولید کنندگان عموما پشت میز کامپیوتر خود می‌نشینند و از خودشان فیلم می‌گیرند، پس خیلی فضا برای نورهای سینمایی بزرگ و سافت باکس ندارند. در این مقاله سعی کردم تا بهترین نورهای فلت مناسب نورپردازی استریم، را در بازه قیمتی‌های مختلف به شما معرفی کنم. قبل از شروع اگر به مباحث عکاسی علاقه دارید بر روی لینک کلیک کنید.

چکیده

  • Razer Key Light Chroma (بهترین نور مناسب استریم در مجموع)
  • Zhiyun Molus G60 (قدرتمند‌ترین و پرکاربرد‌ترین)
  • Elgato Key Light Mini (یک گزینه جمع‌و‌جور و ارزان)
  • Elgato Key Light Air (زیبا‌و‌قدرتمند برای ستاپ شما)
  • Logitech Litra Glow (مناسب فضاهای کم)

حتما بخوانید:نورپردازی در عکاسی

Razer Key Light Chroma

Key Light Chroma یک گزینه عالی برای نورپردازی استریم هاست. چرا؟ چون هم از دامنه نور‌های RGB پشتیبانی می‌کند و هم تمرکز اصلی تولید کننده‌اش بر روی نور کلیدی صورت بوده که در استریم و این گونه محتواها مهم است.
بهترین لیست ما یک نور بزرگ مربعی شکل است که در جعبه‌اش یک گیره رومیزی و یک پایه نگه دارنده قابل تنظیم دارد که می‌توانید هم ارتفاع و هم زاویه نورتان را تغییر دهید. در کنار این‌ها یک بال‌هد توپی هم دارد که تمام زوایا را پوشش دهد.
۲۸۰۰ لومن و دمای رنگی ۳۰۰۰ تا ۷۰۰۰ کلوین، را در کنار نور‌های رنگی اش را هم می‌توانید از روی بدنه تنظیم کنید و هم از روی نرم افزار مخصوص razer synapse. اگر بخواهیم جمع بندی کنیم: پکیج لوازم جانبی، نورهای رنگی و نرم افزار هوشمند، اندازه مناسب در کنار قیمت ۲۶۸دلاری، می‌تواند تمام خواسته‌های شما را برآورده کند.برای نورپردازی استریم، چه نوری بخریم؟

Zhiyun Molus G60

molus g60 کوچکترین نور ۶۰ وات‌ ای است که تا بحال دیده‌ام؛ این خودش می‌تواند نقطه قوتی برای کاربران باشد. این یک کیت همه کاره است که در لیست منتخب های ما می‌درخشد. این محصول ژیون به فضای کمی بیشتر نیاز دارد، چون هم قدرت بسیار بالایی در نورپردازی دارد و هم توانایی اتصال به سافت باکس را دارد.
اگر می‌خواهید در اتاقتان از این محصول استفاده کنید می‌توانید آنرا به آداپتورش وصل کنید وگرنه توانایی روشن شدن با یک پاوربانک را دارد که با کابل USB-C 100 تغذیه شود. ژیون با مانت بوئنزی که روی این نور گذاشته است طیف گسترده‌ای از شکل دهنده‌ها و نرم کننده هارا جلوی پایتان گذاشته.
بی شک این ۶۰ وات انرژی تولیدی دمای زیادی هم تولید می‌کند که با یک فن قدرتمند و بی صدا، خنثی شده. این نور دمای رنگ ۲۷۰۰ تا ۶۵۰۰ کلوین را پشتیبانی می‌کند که دارای گواهینامه CRI +96 است که تضمینی بر دقت نورپردازی‌اش باشد.برای نورپردازی استریم، چه نوری بخریم؟

Elgato Key Light Mini

اگر هنوز به سطح بالایی از مخاطبان نرسیده‌اید و یا نیاز به حمل نور خود دارید این یک گزینه مناسب برای شماست. الگاتو مینی لایت، یک نور به همراه باتری است که به طور شگفت انگیزی هم ظرفیت باتری بالایی دارد و هم کنترل عالی ای بر روی نور، هم از طریق بدنه و هم نرم افزار دارد.
کوچک است، ولی ۸۰۰ لومن قدرت دارد. همچنین می‌تواند محدوده رنگی ۲۹۰۰ تا ۷۰۰۰ کلوین را ارائه دهد که برای فیلمبرداری در اتاق کافیست.
بدنه‌اش از آهنربا ساخته شده که به سطوح فلزی می‌چسبد و دارای پیچ سه پایه نیز هست که بر روی تمامی نگه دارنده ها وصل شود. اگر بودجه کافی برای خرید ندارید و یا نیاز به جا به جایی دارید، حتما به این گزینه فکر کنید.برای نورپردازی استریم، چه نوری بخریم؟

Elgato Key Light Air

پنل‌های ال ای دی Key Light Air Elgato یک راه حل عالی برای استریمر ها اند. پنل های فلت کوچکی که ۱۴۰۰ لومن قدرت را در محدوده رنگی سرد تا گرم تولید می‌کنند. با این حال اگر نورهارا از طریق نرم افزار کامپیوتر خود تنظیم کنید قابلیت‌های بیشتری نیز دریافت می‌کنید.
راه اندازی این نورها اصلا سخت نیست، برروی پایه هایش می‌گذارید و پایه را بر روی میز خود محکم می‌کنید و تمام، شما آماده نمایش هستید. بهترین نقطه مثبت این نور، نرم کننده چند لایه جلویی است که در هنگام بازی شمارا کور نمی‌کند.برای نورپردازی استریم، چه نوری بخریم؟

Logitech Litra Glow

لاجیتک لیترا گلو، یک محصول مقرون به صرفه است که عین حال قادر به ساخت نور یکنواخت و گسترده عالی ای است. این نور بر روی مانیتور شما نصب می‌شود و خوراک افرادیست که فضای کافی برای نورهای بزرگ ندارند.
فناوری به کاررفته در این لاجیتک که true soft نام دارد به شما یک نور تضمین شده و نرم را خروجی می‌دهد که شما به راحتی می‌توانید با نرم افزار logitech g hub آن را تغییر دهید. تغذیه این نور از کابلی است که به سیستم کامپیوترتان وصل شده و دیگر از شر سیم سیار و سه راهی های برق راحت می‌شوید.

نظر خود را با ما در میان بزارید