جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
معرفی چند سایت برای دانلود پروژه آماده افترافکت
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

معرفی چند سایت برای دانلود پروژه آماده افترافکت

معرفی چند سایت برای دانلود پروژه آماده افترافکت

پروژه آماده افترافکت را از کجا دانلود کنم؟

بیشتر ویدیوهای گرافیکی ای که هر روز در تلویزیون و فضای مجازی و خیلی جاهای دیگه میبینیم، با استفاده از پروژه های آماده ی افترافکت ساخته شده. افرادی که حرفه ای تر هستن یا میدانند در مورد چی صحبت میکنم یا از این قالب ها استفاده کردن. برای مبتدی ها هم باید بگم که این پروژه ها کاملا ساخته شده اند؛ شما نمونه ها را در داخل سایت ها میبینید و انتخاب میکنید. بعد از دانلود کردن و باز کردن پروژه کافیست دیتا های مخصوص خودتان را داخل افترافکت وارد کنید و تمام. در این مقاله سعی دارم تا شما را با تعدادی سایت که خودم هم استفاده میکنم، آشنا کنم.پروژه آماده افترافکت

تایم کد

تایم کد را میتوان به عنوان به روز ترین و بزرگ ترین وب سایت دانلود پروژه های آماده دانست. شما با خرید اشتراک به صورت ماهانه یا سالانه و یا حتی برای دانلود یک پروژه، میتوانید به جدید ترین پروژه های آماده دنیا که در سایت های معتبری مثل MOTIONARRAY.COM و ELEMENTS.ENVATO.COM و…، هستند دسترسی داشته باشید. تایم کد تنها به پروژه آماده های افترافکت محدود نمی شود؛ در تایم کد میتوانید طیف متنوعی از پروژه های پریمیر، فاینال کات پرو، فتوشاپ، داوینچی، پاورپوینت و …، را در اختیار داشته باشید.

SHAREAE.COM

SHAREAE یک منبع دانلود رایگان پروژه آماده ی افترافکت است ولی باید هزینه ی این رایگان بودن را بپردازید. این هزینه شاید آنقدر شمارا کلافه کند که به پرداخت مبلغ راضی شوید. در هنگام دانلود شما با آپلودسنتر های زیادی مواجه میشوید که اگر لینک دانلود را در اختیارتان بگذارند و بتوانید از سد تبلیغ های انبوه رد شوید، تازه با محدودیت سرعت دانلود مواجه می شوید. SHAREAE آنقدر ها هم بد نیست و در مواقعی خیلی به کمک شما میاید و نباید فراموش کنیم که این یک سایت رایگان است.پروژه آماده افترافکت-2

VEDERE

وِدِرِه هم یک سایت ایرانی دیگری ست که در آن شما میتوانید دریایی از پروژه های آماده، ابزار های فتوشاپ، تا فونت و موسیقی را ببینید. اما این سایت نیز رایگان نیست و شما باید قبل از دانلود اشتراک تهیه کنید. اگر بخواهیم این سایت تازه تاسیس را با تاید کد مقایسه کنیم، باید از حق نگذریم و بگوییم که هزینه اشتراک ودره از تایم کد پایین تر است. با گشت و گذاری کوتاه داخل این سایت که از استان گیلان مدریت می شود، می توانید متوجه شوید که در بعضی از موارد از تایم کد عقب مانده و باید به روز تر شوند. این نکته تا جایی ادامه دارد که از تاریخ منقضی شدن نشان ملی ثبت شان ۲ سال گذشته و همچنان تمدید نشده. اما باز هم میتواند کار شما را راه بیندازد.

راف کات

PERSIANGFX

پرشین GFX هم که نیاز به معرفی ندارد. قدیمی های طراحی گرافیک این سایت را به خوبی به یاد دارند. این سایت از سال ۱۳۸۸ در اصفهان کار خود را شروع کرد و به سرعت در دل طراحان گرافیک جا باز کرد. شما میتوانید از پرشین GFX هم پروژه آماده افترافکت دانلود کنید و لذت ببرید. در کنار این، شما به سیل انبوهی از نرم افزار های کاربردی  و پلاگین ها و مطالب آموزشی به زمان فارسی، دسترسی دارید. لازم به ذکر است که استفاده از این سایت کاملا رایگان است.

برای آشنایی با سایت های موسیقی رایگان بر روی لینک کلید کنید.

نظر خود را با ما در میان بزارید